Sleuteldag Gemert - hulp gevraagd vervangen benzinepomp 780
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2012 08:41 #1092422
door Hedwig Lambrechts
Sleuteldag Gemert - hulp gevraagd vervangen benzinepomp 780 is gemaakt door Hedwig Lambrechts
Op de sleuteldag zou ik graag de benzinepomp en brandstoffilter (onder de wagen) willen vervangen.Hopelijk kan Carlo deze nog bijtijds binnenkrijgen.Gisteravond kon ik niet meer starten daar de pomp geblokkeerd zat, met een klopje is dit opgelost maar vervanging is noodzakelijk om dit euvel in de toekomst te vermijden.
Daar ik niet zo kundig ben om zoiets op m'n eentje te gaan doen zoek ik hulp om dit werk tot een goed einde te kunnen brengen.Mijn voorziene brugtijd (tussen 12.30 en 14.00) was voor een wat eenvoudiger werkje bedoeld maar voor een gerust gemoed vind ik dit toch belangrijker.
Dank bij voorbaat.
Groeten,Hedwig
Daar ik niet zo kundig ben om zoiets op m'n eentje te gaan doen zoek ik hulp om dit werk tot een goed einde te kunnen brengen.Mijn voorziene brugtijd (tussen 12.30 en 14.00) was voor een wat eenvoudiger werkje bedoeld maar voor een gerust gemoed vind ik dit toch belangrijker.
Dank bij voorbaat.
Groeten,Hedwig
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2012 09:18 #1355741
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Helaas niet
Ik heb nachtdienst dus ik ga het niet redden, ik had je graag geholpen maar ik ben nooit verder gekomen dan slaapwandelen. Slaaprijden werkt niet....
Succes met de vervanging.
Succes met de vervanging.
- Hein Wolda
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2012 10:37 #1355751
door Hein Wolda
Beantwoord door Hein Wolda in topic Gaat wel lukken
Hedwig,
Als alles goed verloopt (en gezien mijn activiteiten mag dat geen probleem zijn) dan ben ik al weer van de brug af en kan ik natuurlijk helpen.
Als alles goed verloopt (en gezien mijn activiteiten mag dat geen probleem zijn) dan ben ik al weer van de brug af en kan ik natuurlijk helpen.
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2012 11:02 #1355755
door Hedwig Lambrechts
Dank voor het vriendelijk aanbod.Nu is me van verschillende zijden erop gewezen dat het beter is om toch wat beter uit te zoeken of het werkelijk de pomp zelf is die het falen veroorzaakt.Daar kan ik natuurlijk ook je deskundige hulp bij gebruiken.Deze wijziging in benadering van het probleem is mede ingegeven door de prijs van zulke pomp (kleine 250 euro, excl.).
En Maarten dank voor intentie maar de nodige rust is ook belangrijk.
Groeten en tot zaterdag.Hedwig
Beantwoord door Hedwig Lambrechts in topic Hulp...
Beste Hein,Hein Wolda schreef : Hedwig,
Dank voor het vriendelijk aanbod.Nu is me van verschillende zijden erop gewezen dat het beter is om toch wat beter uit te zoeken of het werkelijk de pomp zelf is die het falen veroorzaakt.Daar kan ik natuurlijk ook je deskundige hulp bij gebruiken.Deze wijziging in benadering van het probleem is mede ingegeven door de prijs van zulke pomp (kleine 250 euro, excl.).
En Maarten dank voor intentie maar de nodige rust is ook belangrijk.
Groeten en tot zaterdag.Hedwig
Moderators: Jerry Stam