Transportprobleempje

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-03-2012 23:57 #1092041 door Mathy van Nisselroy
Transportprobleempje is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Hallo Volvisti
Nu de Groupbuy bij L-M-R langzaam vorm begint te krijgen, wordt het tijd om het volgende probleem te tackelen.
Ik kan de spullen door een kennis (met een transportbedrijf) van Ton Visser laten ophalen in Zweden.  Maar dan moet ik het ook nog hier krijgen.  Deze transporteur zit in Wormer, maar kan ook leveren in Gennep (Noord-Limburg, ongeveer ter hoogte van Gemert).  Ik woon in Heerlen, Zuid-Limburg.  Moet ik extra naar Gennep rijden, dan kost dat ook weer brandstof (Euro95) en met de huidige prijzen ...
Daarnaast heb ik het idee dat het vrachtje langzamerhand wat erg omvangrijk wordt, zelfs voor een 945.
Heeft iemand een idee hoe we dit kunnen oplossen?
groetjes
Mathy

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-03-2012 07:30 #1352827 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Als
de transporteur in Gennep kan leveren, komt hij via de A73.  Ik zit meteen aan de afslag Dukenburg hiervan (is hemelsbreed nog geen 300 mtr) dus wellicht dat hij ook hier kan leveren.
Als de leden die mee hebben gedaan de spoilerset hier nu op komen halen is het wat mij betreft geen probleem.  Even met dien verstande dat ik geen zin heb dat dat spul hier een half jaar ligt.  Het moet dus wel binnen redelijke termijn weg zijn.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC