Gezinslidmaatschap (tweede auto)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Toch een vraagje over het lidmaatschap. Voor alle duidelijkheid het maakt mij in principe niet uit wat het is als het maar duidelijk is.
De vereniging kent drie soorten lidmaatschappen, te weten: Lid, Donateur en Gezinslid. Zowel mijn vrouw als ik hebben een Volvo en ik dacht gister (op de ALV) begrepen te hebben dat ik dan voor de auto van mijn vrouw een gezinslidmaatschap (zou) moeten afsluiten. Dus gelijk maar daad bij het woord voegen en het lidmaatschapsformulier gedownload van de site en nu zie ik daar staan dat ik twee auto's kan opgeven. Mijn vrouw gaat zeker niet klussen aan de auto en al helemaal niet op een klusdag. Ik geloof dat ze in de afgelopen 20 jaar een keer getankt heeft

Begrijp ik het goed dat als ik zelf twee auto's heb ik maar 1 keer lid hoef te zijn en als mijn vrouw (en later hoop ik de kids ook) zelf hun auto hebben ze dan gezinslid zijn? Is het verschil als de auto op mijn naam staat of op hun eigen naam staan?
Een puritein als ik zou graag de tekst uit het statuut hierover willen zien. Gewoon voor de duidelijkheid.
Thx, Manfred
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
Je moet niets.
1 keer lijkt me netjes.
- Constant Thomkins
- Nieuw lid
-
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Wel is het zo, dat vind ik persoonlijk wat meer gepast, dat ik ons dochtertjes van 9 gezinslid ga maken. .Immers, ook voor haar staat altijd een gebakje en frisje klaar....
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
... Dan moet ik eerst een vrouw aanschaffen voor ik er een tweede 7/90(0) bij mag kopen. En dan moet ik bij m'n keuze er ook nog rekening mee houden of ik nog meer auto's wil. En het kost al zoveel moeite om de juiste te vinden (en te overtuigen)...
Zucht!
Mathy
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Manfred,Mdejong schreef : Begrijp ik het goed dat als ik zelf twee auto's heb ik maar 1 keer lid hoef te zijn en als mijn vrouw (en later hoop ik de kids ook) zelf hun auto hebben ze dan gezinslid zijn?
Een puritein als ik zou graag de tekst uit het statuut hierover willen zien. Gewoon voor de duidelijkheid.
Thx, Manfred Lidnummer 869 Volvo 945 Bj '95 539.000 Volvo 960 Bj '92 298.000
Het wordt optie 2.......
Er staat in het huishoudelijk reglement hetvolgende over beschreven :
"Gezinsleden zijn woonachtig op hetzelfde adres als een lid. Zij hebben dezelfde rechten als een lid, maar ontvangen geen persoonlijk exemplaar van het verenigingsorgaan “Factor 700”."
Wellicht dat je vraag hiermee afdoende is beantwoord ?
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Jerry,Leidsekade schreef : Betekent dat in simpele mensentaal dat mijn vrouw en ik alleen samen in 1 auto aan de voorjaarsrit kunnen meedoen en niet met twee auto's (als zij geen gezinslid is)
Klopt helemaal.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Thx voor je aanvulling. Het is mij duidelijk. Het criterium is of de persoon meedoet aan clubactiviteiten en niet of de auto van de persoon meedoet aan clubactiviteiten.
Bedankt voor de helderheid.
Ps: Ik heb gezocht naar het huishoudelijk regelement / statuten, maar ze niet kunnen vinden. Heb je een linkje voor me waar ze staan?