Groot, groter , grootst
- V700 register
- Nieuw lid
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Conclusie was in ieder geval dat 'onze' auto's (qua bagageruimte) behoorlijk ruimer zijn dan welke hedendaagse Europese stations dan ook (beenruimte niet). bij oudere concurrenten hangt het af van hoe je meet. Een van de optische criteria: kijk naar de achter-zijruit.
De Franse CX break, en de nog iets grotere 505 break, zijn ruimer dan onze bakstenen, de 245 ook. De XM en en MB td ook vs de 965. Maar verder weinig concurrentie. Wat 'overend' blijft is onze achterbank met hondenrek want dan kan je nog steeds een m3 kwijt, in tegenstelling tot een paar eerder genoemden en iedere modernere 4-zitter-station (onlangs ging een gordijnrails wel in mijn auto en niet een Passat station - door de rechte achterkant enkel overigens). Ook bijna alle oudere Fransen hebben geen hard hondenrek van betekenis over het algemeen dus de passagiers krijgen dan bij het binair-remsysteem van de CX de bagage in hun nek. Mogelijk dat de bestuurder beschermd blijft door dat uitvaart-knikje in het dak.
Verder, zie deze discussie (en ook iets over meet-methodes): <a href="/node/8205"> www.volvo700vereniging.nl/node/8205
Wat me vooral opvalt is overigens dat de moderne auto's er aan de buitenkant zo groot uit zien. Zo verbleekt een CX-break bij een nieuwe Mondeo. Veel meer (veiligheids)gewicht ook bij de latere modellen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een heel foute reclame inderdaad. Je komt met iets moois aan van een gerenommeerde winkel of je komt met een totaal belachelijk ding waar een baby geen ene moer aan heeft , en die rotzooi kun je alleen maar winnen op de kermis.Mathy schreef : Hallo Volvisti
Ik heb nog even met Google gezocht en ben daarbij op Autolifestyle het volgende verhaal gevonden:Er is er dus maar één.Wat men op Autolifestyle schreef : Inmiddels heeft iedereen ‘m al wel op TV gezien: de Skoda Superb Combi-reclame. In deze commercial speelt een gigantische knuffelolifant een belangrijke en leuke rol. Skoda Nederland heeft de knuffel speciaal voor deze reclame laten maken en is momenteel in Leusden te bewonderen bij Skoda Nederland.“We wilden een manier bedenken om aan te tonen hoeveel ruimte de Skoda Superb Combi heeft. Daarom kwam het reclamebureau met het idee om een gigantische knuffelolifant met een lengte van ruim 250 centimeter te vervaardigen”, laat een woordvoerder van Skoda Nederland weten.
groetjes
Mathy
Conclusie: Skoda rijders zijn kermisvolk met een kleine piemel
Groeten,Jeroen
+++t blijft behelpen+++
If it doesn't blow, It sucks.
- V700 register
- Nieuw lid
-
.....ja.,...ach......ik heb hem toch...;-)Zal hem meenemen naar Oss, de derde, voor de inbouwdag.MaartenG schreef : ......Nu komt Bas al met zijn dikke Landrover aanzetten
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
- André Struis
- Nieuw lid
-
aan het shoppen zijn.............
- André Struis
- Nieuw lid
-
Het gaat om praktische ruimte.
Fred van der Vlucht; de wereld op wielen, een stapel koffers, hoeveel krijg je erin?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zou zeggen, sla er het draadje "vierkante auto's" eens op na voor nog wat concurrentie...