Lidmaatschap opzeggen, ik kan het zo snel niet vinden
- John Dutman
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jammer Mike.Michael Oud schreef : Uiteraard heb ik een reden Willem. Verschillende zelfs, waarvan een aantal gewoon bij mezelf liggen hoor.
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Hopelijk wil je ons nog, al dan niet in het openbaar, vertellen waar de schoen wringt.
Dan kunnen we er in ieder geval iets (positiefs) mee doen waar iedereen in de toekomst wat aan kan hebben. Tenslotte blijft het allemaal mensenwerk waar niet altijd alles goed verloopt en is het altijd goed om te leren van zaken die beter hadden gekund.
Ik wens je in ieder geval alle goeds voor de toekomst en hoop je bijdragen hier toch nog te blijven lezen, al dan niet als lid.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een aantal argumenten houd ik liever voor mezelf, maar voor mij is het grootste argument dat ik persoonlijk het geld van het lidmaatschap niet voldoende omgezet zie worden in nuttige dingen. Dat komt door mij, maar het is daardoor wel weggegooid geld - "het ligt niet aan jou, het ligt aan mij". De clubevenementen woon ik namelijk nooit bij, en de Factor is alleraardigst, maar mij het geld niet waard. Ik weet dat er een samenwerking met de VKV aankomt voor een onderdelenvoorziening, maar goed. Ik heb sympathie voor de club, maar ik kan nu eenmal niet aan alles waar ik sympathie voor voel geld schenken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik vind dat Michael wel een punt heeft als hij zegt dat er meer info op de site moet staan, zo is het ook moeilijk om het bestuur en de bijbehorende adressen te vinden. Er mag m.i. best een apart kopje komen met club-info.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als je rechtsbovenaan op 'Lidmaatschap' klikt, vind je alle relevante contactgegevens van bestuur en vereniging. Wat mis je daar nog?whitehorse schreef : zo is het ook moeilijk om het bestuur en de bijbehorende adressen te vinden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-