December Factor komt later Datum is bekend: Het wordt 3 à 4 februari !!!!!!!!!!!
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-02-2012 00:57 #1347400
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Twee dagen
Hallo Volvisti
Ik heb even op de site van Sandd gekeken. Daar staat: "Sandd bezorgt op dinsdag en vrijdag, tussen 8.00 uur en 18.00 uur. " Wie het geluk heeft dat de zending op tijd is bij de locale vestiging, die heeft geluk, wie pech heeft moet wachten tot de volgende bezorgdag. Post voor het buitenland zal door Sandd uitbesteed worden aan een andere partij. Als Sandd een partner heeft in het buitenland zal dat die partner worden, anders gaat de post alsnog via post.nl.
Helaas zakt post.nl af naar het niveau van de meeste van z'n concurrenten. Omdat ze qua bezorgers uit dezelfde ruif eten. Het zijn helaas geen vakmensen meer. En tussen veredelde folderbezorgers zitten, net als tussen de niet-veredelde folderbezorgers, mensen die hun vak serieus nemen en mensen die dat niet doen.
groetjes
Mathy
Ik heb even op de site van Sandd gekeken. Daar staat: "Sandd bezorgt op dinsdag en vrijdag, tussen 8.00 uur en 18.00 uur. " Wie het geluk heeft dat de zending op tijd is bij de locale vestiging, die heeft geluk, wie pech heeft moet wachten tot de volgende bezorgdag. Post voor het buitenland zal door Sandd uitbesteed worden aan een andere partij. Als Sandd een partner heeft in het buitenland zal dat die partner worden, anders gaat de post alsnog via post.nl.
Helaas zakt post.nl af naar het niveau van de meeste van z'n concurrenten. Omdat ze qua bezorgers uit dezelfde ruif eten. Het zijn helaas geen vakmensen meer. En tussen veredelde folderbezorgers zitten, net als tussen de niet-veredelde folderbezorgers, mensen die hun vak serieus nemen en mensen die dat niet doen.
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-02-2012 01:16 #1347401
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Zwakke schakels
De post.nl wordt hier ook steeds slechter, maar ik had de Factor MAANDAG al.
NB ze weten natuurlijk wel dat ik erom zit te springen!
Leuk hoor, volgens m'n vrouw lijkt de kleding van Post.nl op m'n nieuwe motorpak.
Als je het motorrijden zat bent, kan je altijd nog brieven rond gaan brengen............
(Was haar eerste reactie)
NB ze weten natuurlijk wel dat ik erom zit te springen!
Leuk hoor, volgens m'n vrouw lijkt de kleding van Post.nl op m'n nieuwe motorpak.
Als je het motorrijden zat bent, kan je altijd nog brieven rond gaan brengen............
(Was haar eerste reactie)
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-02-2012 02:03 #1347405
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic score...
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-02-2012 02:28 #1347410
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic IJzeren bal
Was jij dat met die ijzeren bal aan je enkel geklonken..............
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-02-2012 02:34 #1347411
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic beide enkels
Dat klopt Dré, en nog wel aan beide enkels. Alleen jammer van dat "zwarte balkje" voor mijn ogen. Dochterlief vond het de foto een beetje "verpesten"....
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-02-2012 08:44 #1347416
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Lezen?
Ik had via-via gehoord dat ik er ook in stond...ik ben dus heel benieuwd!
Kan dus niet wachten tot die Factor hier is..
Groeten,Gerben
Kan dus niet wachten tot die Factor hier is..
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-02-2012 10:56 #1347433
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gehad
Edwin,
Ik zal ook voor jou de klacht bij SANDD neerleggen, maarreh, had jij nu ook geen Lustrum editie gehad????
(dat was nog Post.NL trouwens)
Die kunnen we nog nazenden hoor. Zelfs naar Duitsland.
Ik zal ook voor jou de klacht bij SANDD neerleggen, maarreh, had jij nu ook geen Lustrum editie gehad????
(dat was nog Post.NL trouwens)
Die kunnen we nog nazenden hoor. Zelfs naar Duitsland.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-02-2012 15:25 #1347451
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Maarten bedankt!
Mooi stukje werk weer die nieuwe factor. Alleen ik had hem weer veel te snel uit. Veel leuke plaatjes.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-02-2012 17:14 #1347463
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nieuw
Heb de Factor nog niet ontvangen. (Dit is geen commentaar, maar een feit.)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-02-2012 23:38 #1347543
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic lustrum editie
Ha Maarten,
Bedankt voor je oplettendheid !De lustrum editie heb ik idd helaas ook niet ontvangen. Ik denk dat ik ongeveer 1 op de 4 Factors "normaal/tijdig" heb gekregen. Meestal kreeg ik ze later (tot 2 weken). En er is al eerder een exemplaar opgestuurd wat ik helemaal niet kreeg.Denk dat TNT al aan het bouwen was naar Postnl in Almere
Natuurlijk zou ik graag de lustrum editie nog ontvangen. Eventueel kan ik, ivm verzendkosten voor de vereniging, wel een postadres in NL regelen.
Bedankt voor je oplettendheid !De lustrum editie heb ik idd helaas ook niet ontvangen. Ik denk dat ik ongeveer 1 op de 4 Factors "normaal/tijdig" heb gekregen. Meestal kreeg ik ze later (tot 2 weken). En er is al eerder een exemplaar opgestuurd wat ik helemaal niet kreeg.Denk dat TNT al aan het bouwen was naar Postnl in Almere

Natuurlijk zou ik graag de lustrum editie nog ontvangen. Eventueel kan ik, ivm verzendkosten voor de vereniging, wel een postadres in NL regelen.
Moderators: Jerry Stam