Middelgrijze 760 GLE bij Meander vanmiddag
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-12-2011 23:36 #1090416
door Mathy van Nisselroy
Middelgrijze 760 GLE bij Meander vanmiddag is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Hallo Volvisti
Bij een bezoek aan Meander in Landgraaf zag ik een 760 GLE (type I) op de parkeerplaats staan. Aan de nummerplaat te zien, was ie pas recent op kenteken gezet. Op de grille zat onze verenigingsbadge. In de auto zat een velour interieur, maar ik kon door de lichtinval helaas niet zien, of het zwart, grijs of groen velour was.
Volgens mij zatten er een 60 en een 8 of eventueel een 80 en een 6 in het kenteken.
Wie?
groetjes
Mathy
Bij een bezoek aan Meander in Landgraaf zag ik een 760 GLE (type I) op de parkeerplaats staan. Aan de nummerplaat te zien, was ie pas recent op kenteken gezet. Op de grille zat onze verenigingsbadge. In de auto zat een velour interieur, maar ik kon door de lichtinval helaas niet zien, of het zwart, grijs of groen velour was.
Volgens mij zatten er een 60 en een 8 of eventueel een 80 en een 6 in het kenteken.
Wie?
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-12-2011 12:20 #1340237
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic S
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-12-2011 14:31 #1340246
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic En halen we één "t" weg
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-12-2011 20:49 #1340278
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hallo Mathy goed gezien het
Hallo Mathy goed gezien het is een 760 van 1985. Met net 43.000 km gereden. Is ingevoerd uit belgie.
Groet ed
Groet ed
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-12-2011 00:48 #1340293
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Oogjes dicht en snaveltjes ...
Hallo Volvisti
Excuses voor de typefouten. Die tweede "t" had ik moeten "zien".
@Ed: Ik ben al een tijdje lid van deze vereniging en redelijk actief hier op het forum. Dan zie je "onze" auto's nog net niet met de ogen dicht... Maar welke kleur velour(s) zit er nu in?
BTW werk je bij Meander of een van de andere bedrijven die in dat gebouw gehuisvest zijn (Essent en ik meen Enexis) of was je "slechts op bezoek".
groetjes
Mathy
Excuses voor de typefouten. Die tweede "t" had ik moeten "zien".
@Ed: Ik ben al een tijdje lid van deze vereniging en redelijk actief hier op het forum. Dan zie je "onze" auto's nog net niet met de ogen dicht... Maar welke kleur velour(s) zit er nu in?
BTW werk je bij Meander of een van de andere bedrijven die in dat gebouw gehuisvest zijn (Essent en ik meen Enexis) of was je "slechts op bezoek".
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-12-2011 21:51 #1340355
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hallo Mathy,
Mijn volvo
Hallo Mathy,
Mijn volvo heeft een grijze pluche bekleding. En ja ik werk bij de Meandergroep maar ben over het algemeen in Kerkrade te vinden.
Groet Ed
Mijn volvo heeft een grijze pluche bekleding. En ja ik werk bij de Meandergroep maar ben over het algemeen in Kerkrade te vinden.
Groet Ed
Moderators: Jerry Stam