Fifty-fifty boek
- V700 register
- Nieuw lid
-
En zowel Carlo Brantsen als Hans Blokzijl zijn bekenden van bestuursleden. Dus daar moet wel iets te regelen zijn.
Dan kun je een eerlijke opgaaf laten doen, of anders stellen "voor deze prijs nemen we ze af, met speciale Volvo 700 verenigings editie." (die 29,50 lijkt me wel wat)
Dan kun je in parallel alvast een inventarisatie maken van mensen die geinteresseerd zijn in de groupbuy, net zoals Bas dat al gedaan heeft .
Deadline er aan hangen en daarna pas de deal rond maken. Is ook fair naar de leverancier, dan hoeven ze ook geen edties te maken die we niet afnemen en hoeven zij ook geen extra moeite er in te steken.
Als ze er nog maar 136 in voorraad hebben dan gaat het best hard, want er waren er geloof ik 25000 gemaakt, Dat lijkt me rijkelijk veel, maar het kan zijn het wat overdreven is gesteld zowel de druk aantallen als de beschikbare aantallen.
Ik kan er via de webshop tot wel 999 in een keer bestellen. (krijg ik ook korting).
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Henk Huisman (GAST)
- Nieuw lid
-
Groeten Henk
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
En ja, er zijn 25000 boeken gemaakt maar Volvo heeft er geen 25000 afgenomen hoor.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben benieuwd wat de andere Volvoclubs doen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Want ik heb er al 1! En een poster van de 245.mderijke schreef : Ik heb allang contact gehad met Hans Blokzijl hierover, maar hij is hier (terecht) gewoon zakelijk in. De lijst met staffelkortingen geldt voor iedereen, geen uitzondering.
En ja, er zijn 25000 boeken gemaakt maar Volvo heeft er geen 25000 afgenomen hoor.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kan je niet inschrijven zoals je bij sleuteldagen doet? Daar heb je zo'n lijstje onderaan staan. Hoef je maar te klikken en klaar.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-