Wegwijzer voor de Amsterdamse volvorijder

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-11-2011 15:31 #1089777 door V700 register
Wegwijzer voor de Amsterdamse volvorijder is gemaakt door V700 register
Wegwijzer voor de Amsterdamse volvorijder ,
  is de titel van een boekje dat werd uitgegeven in 1981 door Volvo Amsterdam Personenauto s.   Dit ter gelegenheid van de verhuizing van de filialen in de stad.De filialen waren gevestigd aan de Stadhouderskade Trompenburgstraat en  de van de Madeweg. De nieuwe lokatie werd Amstel 3 het autodorp langs de rijksweg Amsterdam - Utrecht,aldus de teks in het boekje .
Inhoud de stratengids van Amsterdam 1981 en een aantal bladzijden met reklame voor de Volvo .Ongeveer 80 pagina s .
Vandaag kwam ik dit boekje tegen in de kringloop te Deventer.Ik denk dat een Amsterdammer hier meer interesse  in heeft dan ik als Apeldoorner.
Mocht je interesse hebben laat maar horen,het liefst ruilen voor een ander leuk volvo ding.
Groeten

Peter

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-11-2011 08:04 #1335535 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja
Hoi Peter, ik zou dat boekje graag van je overnemen, ik heb er jaren mee gewerkt in Amsterdam, maar ben het kwijt!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-11-2011 19:28 #1335597 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wegwijzer voor de amsterdamse volvorijder
Hallo Tom,is prima hoor ,heb je nog iets grappigs ter ruiling.Zo niet stuur ik het op tegen de kosten.60 eurocent plus verzendkosten a 1.76

Groeten

Peter

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC