taxatie
- V700 register
- Nieuw lid
-
wij willen onze volvo 740 laten taxeren, weet iemand een goed adres in de buurt van Winterswijk?
is het wel zinvol om hem te laten taxeren?
het gaat om een Volvo 740 GL uit 1986, een deukje en een paar krasjes verder in goede staat.
wat zijn zo ongeveer de taxatiewaardes?
alvast bedankt,
Gerwin en Jasper
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- van Kuijk
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- van Kuijk
- Nieuw lid
-
Kijk maar op de website van <a href=" www.steijntaxaties.nl/ ">Steijn Taxaties.In mijn geval was de mogelijkheid voor een inspectie op de brug aanwezig. De garagist heeft hier ook een brug voor vrijgehouden. De taxateur werd van mijn auto " erg vrolijk " en heeft een controle van onderzijde niet uitgevoerd. Klinkt misschien vreemd maar de (deskundige) mensen die mijn auto kennen zullen het " vrolijke " van de taxateur zondermeer kunnen begrijpen.EndlessQuest schreef : Inspecteert hij de onderkant niet dan? Daarvoor lijkt het mij toch wel handig als het bij een garage is, zodat de onderkant ook goed geinspecteerd kan worden op de brug.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Overigens kan ik Harry Habraken van de taxatiedagen die door solexpaul georganiseerd worden ook van harte aanbevelen. Een echte kenner van de 700/900/90 series en iemand die graag de nodige tips en suggesties doet voor optimaal behoud van je bolide. Solexpaul kan vast kontaktgegevens verzorgen als je hem een berichtje stuurt. Harry heeft twee van mijn auto`s getaxeert en twee keer op een wijze en met een uitkomst waar ík dan weer vrolijk van werd
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
Team 91 wagen. 7200 euro.
Getaxeerd door VKV techneut.
- van Kuijk
- Nieuw lid
-
Hallo Richard,Ik geef aan hoe het bij mij is gegaan, ik beveel verder niemand aan.Er zijn meer goede taxateurs in Nederland.Trouwens van het taxatierapport werd ik ook vrolijk , dus.... 2 vrolijke liefhebbers.EndlessQuest schreef : Het gaat mij er om dat jij noemt dat taxatie niet per se bij een garage hoeft. Steijn zal niet van iedere auto even vrolijk worden en als hij "niet vrolijk" wordt bij iemand voor de deur en hij wil dan toch onder de auto kijken, dan wordt het toch een uitdaging om een goede taxatie te doen lijkt mij.
Overigens kan ik Harry Habraken van de taxatiedagen die door solexpaul georganiseerd worden ook van harte aanbevelen. Een echte kenner van de 700/900/90 series en iemand die graag de nodige tips en suggesties doet voor optimaal behoud van je bolide. Solexpaul kan vast kontaktgegevens verzorgen als je hem een berichtje stuurt. Harry heeft twee van mijn auto`s getaxeert en twee keer op een wijze en met een uitkomst waar ík dan weer vrolijk van werd
- V700 register
- Nieuw lid
-
- van Kuijk
- Nieuw lid
-
Ik hoef niets uit te leggen, ik verwijs alleen naar hun website, daar wordt dit namelijk vermeld.EndlessQuest schreef : Maar daarmee heb je nog steeds niet uitgelegd hoe dat dan zit met het onder de auto kijken als er volgens jouw zeggen niet per sé bij een garage getaxeerd hoeft te worden?
Ik weet overigens zeker dat het niet blijft bij 2 vrolijke liefhebbers