Oldtimerverzekering opgezed per 30-dec-2011. Door de verzekering!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-09-2011 17:00 #1089230
door V700 register
Oldtimerverzekering opgezed per 30-dec-2011. Door de verzekering! is gemaakt door V700 register
Dat is me toch wat...
Ik krijg gisteren een mailtje over een offerte van een autoverzekering die ik zou hebben aangevraagd. Ik wist alleen van niks. Vreemd... dacht ik nog.
Krijg ik vandaag een brief in de bus dat mijn oldtimer verzekering is opgezegd per 30-12-2011 (waarom niet 31-12?)
De firma Avero Achmea wil m niet meer oldtimerverzekeren "omdat deze niet meer voldoet aan de nieuwe voorwaarden van de verzekeringsmaatschappij" .
Ik krijg een offerte van de fa. Diks voor 22 euro PER MAAND.. nou, dat gaan we niet doen natuurlijk.
Ik ga m, net als de 240, verzekeren bij verzekeruzelf.nl
WA + volledig casco voor 119 euro.
PER JAAR.
Alleen moet ik nu nog een taxatierapport hebben. Is er binnenkort nog ergens een taxatiedag?
Ik krijg gisteren een mailtje over een offerte van een autoverzekering die ik zou hebben aangevraagd. Ik wist alleen van niks. Vreemd... dacht ik nog.
Krijg ik vandaag een brief in de bus dat mijn oldtimer verzekering is opgezegd per 30-12-2011 (waarom niet 31-12?)
De firma Avero Achmea wil m niet meer oldtimerverzekeren "omdat deze niet meer voldoet aan de nieuwe voorwaarden van de verzekeringsmaatschappij" .
Ik krijg een offerte van de fa. Diks voor 22 euro PER MAAND.. nou, dat gaan we niet doen natuurlijk.
Ik ga m, net als de 240, verzekeren bij verzekeruzelf.nl
WA + volledig casco voor 119 euro.
PER JAAR.
Alleen moet ik nu nog een taxatierapport hebben. Is er binnenkort nog ergens een taxatiedag?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-10-2011 12:01 #1331952
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 22
22 euro per maand klinkt mij als muziek in de oren, eerlijk gezegd.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-10-2011 12:05 #1331954
door Gerben Mol
Ik ben 21 jaar, mijn oldtimer is verzekerd voor 15 euro per Maand. Inzittenden, glas, pech, etc. Maar wel 5000 KM per jaar limiet.
Groeten,Gerben
PS> Ja, mijn 16V, als niet oldtimer, en onbeperkt KM's maken is de verzekering wat duurder, 50 euro per maand.</div>
Beantwoord door Gerben Mol in topic 22 is duur.
<div class="content">Hoi Mike,Michael Oud schreef : 22 euro per maand klinkt mij als muziek in de oren, eerlijk gezegd.
Ik ben 21 jaar, mijn oldtimer is verzekerd voor 15 euro per Maand. Inzittenden, glas, pech, etc. Maar wel 5000 KM per jaar limiet.
Groeten,Gerben
PS> Ja, mijn 16V, als niet oldtimer, en onbeperkt KM's maken is de verzekering wat duurder, 50 euro per maand.</div>
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-10-2011 12:06 #1331955
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja, maar
Mijn CX is voor 11 euro per maand verzekerd, maar voor mijn Volvo betaal ik 46 per maand.
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-10-2011 21:23 #1332010
door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Even gerekend
Net even een premiebereking geprobeerd te maken, maar de 1996 940 LPT kan ik nergens in kwijt, niet bij de normale verzekering en ook niet bij de oldtimer verzekering onder de conditie All-risk.
Betaal nu € 76,- per 3 maanden bij een verzekering die wel met een taxatierapport werkt met max 12.000 km per jaar.
Bij Diks overigens wilden ze de auto niet als oldtimer verzekeren ................ dus alleen voor de volle mep.
Taxatiedag van Paul is vlg mij net geweest, bij voldoende animo zal er wellicht over niet al te lange tijd wellicht weer eentje georganiseerd worden ?
Betaal nu € 76,- per 3 maanden bij een verzekering die wel met een taxatierapport werkt met max 12.000 km per jaar.
Bij Diks overigens wilden ze de auto niet als oldtimer verzekeren ................ dus alleen voor de volle mep.
Taxatiedag van Paul is vlg mij net geweest, bij voldoende animo zal er wellicht over niet al te lange tijd wellicht weer eentje georganiseerd worden ?
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-10-2011 22:18 #1332014
door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Gio
Willem,
Gio wil wel youngtimers verzekeren tegen een schappelijk tarief. In 2004 kon ik daar mijn toenmalige Mercedes 200E uit 1989 ook zo verzekeren all-risks tegen een 20 euro per maand. Wel met km. limiet van 7500 km en met taxatierapport.
En een dagelijkse andere auto is verplicht. Maar dat is bij jullie geen probleem, je hebt tenslotte je Priepmus van de zaak.
Groeten, Jan.
Gio wil wel youngtimers verzekeren tegen een schappelijk tarief. In 2004 kon ik daar mijn toenmalige Mercedes 200E uit 1989 ook zo verzekeren all-risks tegen een 20 euro per maand. Wel met km. limiet van 7500 km en met taxatierapport.
En een dagelijkse andere auto is verplicht. Maar dat is bij jullie geen probleem, je hebt tenslotte je Priepmus van de zaak.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-10-2011 22:49 #1332023
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gio
mijn 740 all risk zit bij Gio
de 960 all risk bij ANWB
Dus ANWB is ook nog een optie.
de 960 all risk bij ANWB
Dus ANWB is ook nog een optie.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-10-2011 23:23 #1332030
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic gewoon Gio
Doe ik ook. I.d.d. moet je wel een dagelijkse auto erbij hebben. Maakt niet uit waar je die hebt verzekerd. De s90 wilden ze graag ook verzekeren, maar toen ik de polis naar ze toestuurde kreeg ik een eerlijk antwoord terug dat ze daar niet onder door konden. De premie bij Gio ligt rond 12 euro per maand. Werkt perfect! Bij opzeggingen/wisselingen restitutie terug. Indien je een a.r. wilt, dan is een taxatierapport vereist. En tot die tijd kun je hem gewoon w.a. verzekeren.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-10-2011 23:30 #1332031
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Maar waarom All-Risk?Ik
Maar waarom All-Risk?Ik begrijp dat menigeen veel geld zijn baksteen heeft zitten (ik ook) maar een hobby kost geld. AR verzekeren is naar mijn mening een beetje overdreven. Wat is de kans dat je je auto totall-loss rijdt? (bij een baksteen al bij een schade van 1000 euro) maar heel reeël wat is de kans van een ongeval / aanrijding? IK heb in mijn 17 jaar rijden twee keer schade gehad. één keer mijn eigen schuld omdat ik te moe was om op te letten (gelukkig met de leasebak) en één keer dat iemand een parkeervak uitreed zonder te kijken. in geval één: schade was gelukkig verzekerd, in geval twee: schade is betaald door tegenpartij.
In bijna alle gevallen voldoet een "normale" Wa verzekering.
In bijna alle gevallen voldoet een "normale" Wa verzekering.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-10-2011 23:34 #1332032
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic weinig verschil
De hoogte van de premie bij de Gio, w.a. of a.r., maakt praktisch niets uit. Ik heb ze beiden met hetzelfde maximale km. van 5000 km . Alleen moet er bij a.r. een taxatie zijn.
Moderators: Jerry Stam