clublid zoeken
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-09-2011 18:58 #1089103
door V700 register
clublid zoeken is gemaakt door V700 register
Hoi
Er wordt hier op het forum een auto aangeboden, die ik graag even nader wil bekijken.
De aanbieder is een lid maar antwoordt niet op mijn PB, ook niet nadat ik als reactie op de advertentie hem daarop gewezen heb.
Het telefoonnummer dat bij het lid staat geeft een antwoordapparaat met een soort ¨niet thuis¨ boodschap
Omdat ik niet wil dat prive gegevens over dit forum rollen wil ik het hierbij laten, je kan wel vinden wat ik bedoel.
Als iemand weet hoe ik de persoon kan bereiken verzoek ik hem/haar mij op mijn EIGEN e-mail adres een berichtje te sturen.
@moderators: zo duidelijk en toch onpersoonlijk genoeg? Anders haal je het maar weg.
Overigens geen ramp als het me niet lukt met hem in verbinding te komen.
Jaap
Er wordt hier op het forum een auto aangeboden, die ik graag even nader wil bekijken.
De aanbieder is een lid maar antwoordt niet op mijn PB, ook niet nadat ik als reactie op de advertentie hem daarop gewezen heb.
Het telefoonnummer dat bij het lid staat geeft een antwoordapparaat met een soort ¨niet thuis¨ boodschap
Omdat ik niet wil dat prive gegevens over dit forum rollen wil ik het hierbij laten, je kan wel vinden wat ik bedoel.
Als iemand weet hoe ik de persoon kan bereiken verzoek ik hem/haar mij op mijn EIGEN e-mail adres een berichtje te sturen.
@moderators: zo duidelijk en toch onpersoonlijk genoeg? Anders haal je het maar weg.
Overigens geen ramp als het me niet lukt met hem in verbinding te komen.
Jaap
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-09-2011 20:53 #1331016
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Contact
Als je op de (vetgedrukte) naam van de aanbieder klikt dan kom je in zijn profiel terecht. Vervolgens kun je daar op 'Contact' klikken om hem een mail te sturen. Dat is dus geen PB, maar een bericht naar het mailadres waarmee hij/zij bij ons bekend is.
Heb je ook al bij de betreffende persoon in het profiel gekeken onder 'Bekijk mijn ledenlijst gegevens'?
Heb je ook al bij de betreffende persoon in het profiel gekeken onder 'Bekijk mijn ledenlijst gegevens'?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-09-2011 21:05 #1331021
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Volgens mij niet.
Het gaat volgens mij, aan de reactie van Jaap_Zijpe op de advertentie te zien, om de auto van Durdane.Ik kan me voorstellen, met een dergelijke tekst in de advertentie, dat er andere zaken tijd in beslag nemen, dan op een forum rond neuzen.
De tip van een mailbericht sturen via contact is wel handig ja, durdane is geen verenigingslid, zag ik.
De tip van een mailbericht sturen via contact is wel handig ja, durdane is geen verenigingslid, zag ik.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-09-2011 23:17 #1331043
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic weer veel geleerd!
Hoi,
Bedankt voor jullie inbreng.
Juist gezien de tekst van de advertentie meende ik er goed aan te doen zo weinig mogelijk details te geven.
Ik had niet gezien dat de persoon geen lid is maar een gebruiker van onze site.
De mogelijkheid hem diirect via de site een bericht aan zijn e-mailadres te sturen was mij onbekend. Ik heb er gebruik van gemaakt.
Nu maar afwachten.
Er komen nog meer Volvo´s te koop! (met een 3.54 achteras?)
Jaap
Wat mij betreft kan dit onderwerp als afgehandeld worden beschouwd.
Bedankt voor jullie inbreng.
Juist gezien de tekst van de advertentie meende ik er goed aan te doen zo weinig mogelijk details te geven.
Ik had niet gezien dat de persoon geen lid is maar een gebruiker van onze site.
De mogelijkheid hem diirect via de site een bericht aan zijn e-mailadres te sturen was mij onbekend. Ik heb er gebruik van gemaakt.
Nu maar afwachten.
Er komen nog meer Volvo´s te koop! (met een 3.54 achteras?)
Jaap
Wat mij betreft kan dit onderwerp als afgehandeld worden beschouwd.
Moderators: Jerry Stam