App tips voor de Smartphone (Android en iPhone)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Verder heb ik de app "waar is mijn tent" geïnstalleerd. Gratis ook. Leuk bedoeld om tijdens festivals je tent terug te vinden (het werkt ook nog moet ik zeggen) maar ook aardig als je vaak op een groot parkeer terrein je auto wil terugvinden. Wel steeds opnieuw callibreren wat tijd kost dus in de praktijk weinig gebruikt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb even niet zo snel een plaatje of Q-code , maar zoek in je Android gewoon naar 'Alarmeringdroid' en dan kom je hem wel tegen. Pak dan de gratis versie, want daar komt alles perfect op te staan, hoef je echt geen betaalde voor te hebben ! Verder kan het wel handig zijn even te Googlen op P2000, dat is de naam van het communicatiesysteem, zodat je een beetje weet waar alle afkortingen voor staan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
<a href=" market.android.com/details?id=nl.deskweb.alarmeringdroid "> market.android.com/details?id=nl.deskweb.alarmeringdroidpwevers schreef : Leuk voor onderweg maar ook thuis, als je sirenes hoort en nieuwsgierig bent waar het allemaal naartoe gaat.
Heb even niet zo snel een plaatje of Q-code , maar zoek in je Android gewoon naar 'Alarmeringdroid' en dan kom je hem wel tegen. Pak dan de gratis versie, want daar komt alles perfect op te staan, hoef je echt geen betaalde voor te hebben ! Verder kan het wel handig zijn even te Googlen op P2000, dat is de naam van het communicatiesysteem, zodat je een beetje weet waar alle afkortingen voor staan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben er aan begonnen, om een quiz te maken, was een vraag of 6 verder (maar heb mijn HTC ge-root en die quiz zat niet in de backup.)Jeroen schreef : is er eigenlijk al een app om drupal forums te lezen en er op te posten. Of specifieker nog: een volvo700verenigingsapp? Volgens mij is dit er? volgens mij wel .. de drupal editor
Mooier zou zijn, na het invullen van je km-stand in een tank appje, de melding krijgen dat er onderhoud gepleegd moet worden en ook wat er dan gedaan moet worden.Tussentijds iets uitgevoerd? Opzoeken en die zit er dan dus niet bij, dat idee.........
Maar het wil effe niet vlotten.....
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik heb e drupal app op min Eee pad. maar blijkbaar is ons forum geen echt drupal forum want het werkt nietBaseman schreef :
Ik ben er aan begonnen, om een quiz te maken, was een vraag of 6 verder (maar heb mijn HTC ge-root en die quiz zat niet in de backup.)Jeroen schreef : is er eigenlijk al een app om drupal forums te lezen en er op te posten. Of specifieker nog: een volvo700verenigingsapp? Volgens mij is dit er? volgens mij wel .. de drupal editor
Mooier zou zijn, na het invullen van je km-stand in een tank appje, de melding krijgen dat er onderhoud gepleegd moet worden en ook wat er dan gedaan moet worden.Tussentijds iets uitgevoerd? Opzoeken en die zit er dan dus niet bij, dat idee.........
Maar het wil effe niet vlotten.....
Groeten,Jeroen
+++t blijft behelpen+++
If it doesn't blow, It sucks.
- V700 register
- Nieuw lid
-
De Volvo you connect app.
<a href=" vimeo.com/31894226 "> vimeo.com/31894226
Ik zoek trouwens nog wel een ACCURATE file app.
Die in Google maps is onvoldoende en die van de ANWB is echt ruk.
Iemand een idee?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Marcel
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-