Schildjes en andere gadgets

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-09-2011 21:03 #1088911 door V700 register
Schildjes en andere gadgets is gemaakt door V700 register
Zo af en toe zie ik ze wel eens op de foto's en in een recent bericht zag ik het ook weer voorbij komen: blauwe schildjes op de gril met het verenigingslogo erop. Kan iemand mij vertellen waar ik die kan bestellen? Wellicht nog andere leuke verenigings "gadgets" die ergens te bestellen zijn?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• van Kuijk
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-09-2011 22:16 #1329506 door van Kuijk
Beantwoord door van Kuijk in topic Re. Schildjes en andere gadgets
Ik heb een blauw schildje gekocht tijdens de onlangs gehouden Lustrumdag te Beesd. Volgens mij kun je via het secretariaat wel achterhalen waar het te bestellen is. Ik heb verder begrepen dat op de diverse evenementen zoals bijvoorbeeld de sleuteldagen er altijd wel gelegenheid is om dit bij iemand te kopen. (bestuurslid of iemand anders met een funktie binnen de vereniging)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-09-2011 22:17 #1329507 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Webshop
Volgens mij in de webshop maar die doet het niet. Ik zou even een mailtje naar de secretaris sturen die weet dat vast wel.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-09-2011 23:10 #1329523 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic VKB
Binnenkort op de vkb staan ze ook weer met de stand en dan kun je al dat leuks aanschaffen

Tom.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-09-2011 23:40 #1329537 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sleuteldag.

TGTF schreef : Binnenkort op de vkb staan ze ook weer met de stand en dan kun je al dat leuks aanschaffen Tom.

En twee weken later, op de sleuteldag bij Carlo Schmidt in Gemert, ook, als Willem V. ze meeneemt.....;-)

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-09-2011 00:16 #1329544 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Peter
Hallo Volvisti
Onze penningmeester zit meestal achter de tafel waar de clubartikelen liggen.  Misschien dat hij de aangewezen persoon is om contact mee op te nemen.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-09-2011 20:38 #1329646 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hallo   Mijn vader is de
Hallo

Mijn vader is de Penningmeester, en tevens de verkoop van de clubartikelen, je kan hem mailen <a href="mailto:penningmeester@volvo700vereniging.nl">penningmeester@volvo700vereniging.nl

Groeten  Johan

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-09-2011 08:55 #1329679 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ??????
Beste Volvo Vrienden,
Daar toevallig mijn vader, en tevens de Penningmeester van onze bakstenen vereniging, binnenkort op de Volvo Klassiekerbeurs GROOT uitpakt, met speciale LUSTRUM aanbiedingen, waarvan ik begreep dat de leden op vertoon van het Lidmaatschap EEN GRATIS KOPJE KOFFIE KRIJGEN.
Mocht je niet in de gelegenheid zijn de VKB te bezoeken, kom dan naar MIJN bekende NAJAARSRIT op 9 oktober dit jaar voor de 8e keer, èn met altijd leuke verrassingen. Na afloop de prijsuitrijking met gratis bittergarnituur, dit laatste sssttt
Mocht je willen wachten een clubartikel binnen 1 dag te ontvangen, mail dan mijn vader, de  <a href="mailto:penningmeester@volvo700vereniging.nl">penningmeester@volvo700vereniging.nl
Voor:  Caps ( petten )  Sjaals, T-Shirts,  Polo's, kentekenplaten, Pennen, Flayers, Stickers, Grillbadge's, Paraplu's, Documententassen, Sleutelhangers, enz. enz.
Het is maar dat jullie het weten.
Wellicht zie ik jullie ook op de VKB, maar hopelijk ZEKER op mijn 8e Najaarsrit op 9 oktober.???  Johan Lourenssen  e-mail:  <a href="mailto:najaarsrit@volvo740.nl">najaarsrit@volvo740.nl     JOHAN

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC