GEZOCHT : Deskundig en betrouwbaar adres voor taxatie van mijn Volvo
- van Kuijk
- Nieuw lid
-
Ik heb o.a. van Alexander Satter al een adres gekregen.Als iemand een aanrader (of afrader) heeft, ik hoor en zie de reactie(s) wel verschijnen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- van Kuijk
- Nieuw lid
-
Hallo Fred,fredjdejong schreef : Eric
. ik weet er wel in in ZH - Zwartewaal
Misschien wel handig om je provincie - plaats te vermelden . Of wil je er max 300 km voor rijden
GroetenFred
Ik woon in een dorpje vlakbij Almelo (Twente), opzich is de afstand geen probleem.Taxaties kunnen vaak ook op locatie uitgevoerd worden.
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
<a href=" www.dejongklassiekertaxaties.nl/ "> www.dejongklassiekertaxaties.nl/
Wiebren woont in Friesland.
- van Kuijk
- Nieuw lid
-
Hallo Lex,astax schreef : Zeer goede ervaringen met Wiebren de Jong. Hij is een echte Volvo-liefhebber en kenner.
<a href=" www.dejongklassiekertaxaties.nl/ "> www.dejongklassiekertaxaties.nl/
Wiebren woont in Friesland.
Deze naam staat ook op mijn lijst (je).Bedankt voor de reactie.
- P.J. Bus
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-

Groet Paul
- van Kuijk
- Nieuw lid
-
Dan ben jij beter geinformeerd dan de andere leden, ik heb er niets van kunnen vinden in de agenda. In ieder geval bedankt voor de informatie.solexpaul schreef : Na de zomer komt er weer een clubtaxatiedag in Utrecht. Gezellig auto's taxeren onder elkaar -
)
Groet Paul
Je zal wel met de verzekeraar moeten overleggen of deze taxateur geaccepteerd wordt. De meeste verzekeraars hebben een eigen lijst met taxateurs, maar accepteren deze ook heb ik gemerkt, maar vooraf vragen is wel zo verstandig alvorens de taxatie uit te laten voeren. (bij elke niet genoemde taxateur overigens)
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- van Kuijk
- Nieuw lid
-
Hallo Jan,jhuijsmans schreef : Ik heb goede ervaringen met www.taxatieklassieker.nl/ en dus met www.interclassics.nl/ te zeewolde. (die zit achter de online taxatie) Beide 780's en de 340 zijn daar getaxeerd en ik ben zeer tevreden.
Je zal wel met de verzekeraar moeten overleggen of deze taxateur geaccepteerd wordt. De meeste verzekeraars hebben een eigen lijst met taxateurs, maar accepteren deze ook heb ik gemerkt, maar vooraf vragen is wel zo verstandig alvorens de taxatie uit te laten voeren. (bij elke niet genoemde taxateur overigens)
Bedankt voor de reactie en het advies, ik heb me ook voorgenomen om de verzekeraar vooraf te raadplegen.