aankoop S90
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik weet niet hoe die de buidel is waar je in kunt tasten, maar er staan er op <a href=" www.gaspedaal.nl/Volvo/V90/?kmin=140000&...n=1996&bmax=1998 " target="_blank">Gaspedaal.nl 5 te koop, tussen de 4500 en 12000 euro.johnvang schreef : Ik heb nog geen surgesties gezien van een richt prijs.
Flink verschil.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
mag ik er ook eentje?? Dank.jsnijder schreef : UPDATE: als het goed is heb je de scan al per e-mail ontvangen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
De chrome strips op de dorpels zijn bij een V/S gewoon met Volvo gelabeld en de stoelverwarmingsknoppen zitten links en rechts van de automaatpook (vertikaal geplaatst) ipv eronder (horizontaal geplaatst).astax schreef : S90 en V90 hebben meegespoten onderdorpels. Van een 960 zijn ze grijs. Het interieur van een S90 en V90 is iets anders.
Niet dat het veel scheelt allemaal maar het is meer voor het idee dat je weet wat je écht krijgt aangeboden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik weet niet hoe die de buidel is waar je in kunt tasten, maar er staan er op <a href=" www.gaspedaal.nl/Volvo/V90/?kmin=140000&...n=1996&bmax=1998 " target="_blank">Gaspedaal.nl 5 te koop, tussen de 4500 en 12000 euro.
Flink verschil.
Nou, omdat de buidel niet groot is en er pas tegen de herfst wat in komt.
wil deze dame gaan polsen of ze eventueel een kleinere en zuinerger auto gaat kopen. Want ze vond nu ze niet meer werkte dat hij wel veel nam.
En ik dan wel bereid ben de V90 over te nemen, als de prijs niet te gek is.
Het is altijd mooi te weten waar een autio vandaan komt en van wie.
John
- A. Remy
- Nieuw lid
-
Op de site staat ie 3950€ (wat ook acceptabel is uiteraard).dutchdoc schreef : Als iemand een goede S90 zoekt, mijne ingeruild bij Damen auto's in Nieuwendijk voor een C70 hij staat exact voor de prijs die ik er voor heb gekregen (3750) in de showroom, is een hele gave wagen die ik van 1e eigenaar heb gekocht. ...
Wolwo
- V700 register
- Nieuw lid
-
Alles hangt een beetje van de staat af, laat hem eens keuren door de ANWB of zo.johnvang schreef : wil deze dame gaan polsen of ze eventueel een kleinere en zuinerger auto gaat kopen. Want ze vond nu ze niet meer werkte dat hij wel veel nam.
En ik dan wel bereid ben de V90 over te nemen, als de prijs niet te gek is.
Als ze kleiner wil rijden, kun je overwegen haar een <a href=" www.gaspedaal.nl/Peugeot/107/?kmax=80000...n=2007&bmax=2009 ">Peugeot 107 of www.gaspedaal.nl/Toyota/Aygo/?kmax=80000...n=2007&bmax=2009 ">Toyota Aygo kado te doen en de zaak met gesloten beurs af te handelen.....
(Laatst hier met iemand in de straat ook, leverde een Mondeo in, uit 2007, bij mijn buurman, kreeg er van hem een nagelnieuwe Yaris voor terug.Heeft die Mondeo hem ver onder de aanschafwaarde van een Mondeo van dat bouwjaar gekost (die rond de 12000 euro ligt), maar voor de oudere dame was mobiliteit belangrijk, de prijs niet.....Allebei gelukkig...)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Goede tip, ik moet alleen de dame wat beter leren kennen.
Ik ontmoette haar toen ik naar de huisatrs moest, ze was de volvo aan het poetsen.
en had haar lichten nog aan, dat heb ik even gezegd.
ik ga nog wel eens langs en je hoort van mij.
John