Tradera en deurlijsten
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik heb al een paar keer beschreven, hoe je moet reageren op de afwijzing (na een poging tot registratie) door Tradera. Ik heb een account, geen persoonsnummer en geen adres in Zweden. Ik heb zelfs al eens wat gewonnen en gekregen op Tradera (schakelaars inclusief paneel en relais uit een 850 voor elektrisch bediende ramen).
Wil je al de mailtjes van Tradera (over aanbiedingen, tevredenheidsonderzoeken, etc.) niet meer ontvangen, neem dan ook contact op met Tradera. Dat heb ik ook gedaan en ik krijg die mailtjes niet meer.
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hallo Mathy,Mathy schreef : Hallo Volvisti
Ik heb al een paar keer beschreven, hoe je moet reageren op de afwijzing (na een poging tot registratie) door Tradera. Ik heb een account, geen persoonsnummer en geen adres in Zweden. Ik heb zelfs al eens wat gewonnen en gekregen op Tradera (schakelaars inclusief paneel en relais uit een 850 voor elektrisch bediende ramen).
Wil je al de mailtjes van Tradera (over aanbiedingen, tevredenheidsonderzoeken, etc.) niet meer ontvangen, neem dan ook contact op met Tradera. Dat heb ik ook gedaan en ik krijg die mailtjes niet meer.
groetjes
Mathy
Waar vind ik die beschrijving op een afwijzing tot registratie?
Gr. Frans van den Berg.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik hoop ergens op het forum. Is dat niet het geval, dan staat het alleen in een paar PB's, waar jij natuurlijk niet bij kunt. Als ik er morgen aan denk, zal ik een en ander eens opduiken.
groetjes
Mathy
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Nu nog de veiling zien te winnen.
Iedereen bedankt voor de hulp en aanmoediging
- A. Remy
- Nieuw lid
-
Succes en graag gedaan.Leidsekade schreef : Nu nog de veiling zien te winnen.
Iedereen bedankt voor de hulp en aanmoediging
Wolwo
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
geejee schreef : Zoals reeds gezegd. Inloggen en bieden gaat mij prima af. Ik krijg ook vaak algemene Tradera gerelateerde berichten op mijn account binnen, dus de registratie is goed. Zelfs het persoonsnummer is geaccepteerd. (vraag me niet hoe, dat weet ik echt niet meer. Ik weet niet eens wat ik destijds heb ingevuld.) Stadsgenoot Jerry heeft mijn gevens, hij zal ons wel op de hoogte houden of het lukt.
Een geaccepteerd personnummer is een dus bestaand nummer, dat betekent dus van een bestaand en in Zweden wonend persoon. Daar lift je dus op mee.
Er zijn verschillende Zweedse sites te vinden waar je zogenaamd een personnummer kunt aanmaken, allemaal nep.
De enige instantie waar je een personnummer kunt aanvragen is Skatteverket en die vragen naar dingen waar je als je daar niet in het bevolkingsregister staat ingeschreven geen antwoord op kunt geven.
Overigens kun je je wel bij Tradera registreren, maar dat vergt inderdaad wat correspondentie maar je moet ook bv bij de COOP hemel en aarde bewegen om een klantenpasje te krijgen, en ik hab al 15 jaar een Telia abonnement, maar ik kan me er nog steeds niet registreren, personnummer var så god?
Overigens ben ik nog steeds bereid te helpen met de taal.
Groeten,
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Heb je nog iets kunnen doen met mijn inloggevens?