Onderdelenlift van Delft ->Amsterdam of van Carlo-> Amsterdam

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-03-2011 09:38 #1086199 door V700 register

Hallo clubmensen,
Ik heb 2 koplampen gekocht van <a href="/node/37670" target="_blank" onclick="window.open(' www.volvo700vereniging.nl/node/37670 ','','');return false;">RobertG Het zou fijn zijn als die via interne post naar mij toekomen...Hij woont in Delft maar gaat ook naar de sleuteldag. Ik kan daar helaas niet aanwezig zijn, ik heb mijn klusdagen al een beetje opgesoepeerd...
Wie o wie? hoeft niet perse naar Amsterdam gebracht worden, iemand uit het Noorden  die naar de sleuteldag bij Bosscha gaat kan ze misschien ook meenemen?

Groeten Rudiger 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-03-2011 11:52 #1311193 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sleuteldag.
Laat is dan, als RC van de sleuteldag in Gemert, vermelden, dat onderdelen handel/uitwissel, conform de regels van de sleuteldagen niet is toegestaan, en ik er dus niets van wil zien, horen of merken....
En Carlo ook niet....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-03-2011 12:25 #1311198 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic vervallen...

Baseman schreef : Laat is dan, als RC van de sleuteldag in Gemert, vermelden, dat onderdelen handel/uitwissel, conform de regels van de sleuteldagen niet is toegestaan, en ik er dus niets van wil zien, horen of merken....
En Carlo ook niet....

Oke dan, de Carlo optie komt hierbij te vervallen!Jammer!

• Alexander Satter
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
  • LIFE FREE OR DIE
Meer
29-03-2011 13:04 #1311203 door Alexander Satter
Beantwoord door Alexander Satter in topic beetje flauw
het mee nemen voor elkaar is juist het leuke aan het club verband, omdat het toevallig bij een sleuteldag is mag het niet, vind ik persoonlijk ver gezocht.

en in de regel staat handel is niet toegestaan, wat ik overigens helemaal en volledig mee eens ben.
wel vind ik dat de rc (en evt. het gastbedrijf) er even van op de hoogte gesteld moet worden. om misverstanden te voorkomen.
het heeft immers niets met de sleuteldag te maken.

dat is net als "eigen consumpties zijn niet toegestaan", en als je dan even een pepermuntje neem uit je binnenzak wat dan?
in mijn beleving een beetje flauw (gelukkig leven we in een vrij land).

Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-03-2011 13:10 #1311204 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kan.

asatter schreef : in mijn beleving een beetje flauw (gelukkig leven we in een vrij land).

Kan, dat je dat vind, maar Carlo is mijn sleuteldag en los daarvan staat het inderdaad in de regels.Onder handel, ook met gesloten beurs of elders betaald, versta ik dus ook het overhandigen van onderdelen, die niet bij de gastheer zijn aangeschaft en al helemaal niet, als ze daar dan wel gemonteerd worden.
Niet dus, geen enkele uitzondering.
Als jij in overleg met jouw gastheer overeenkomt, dat het geen probleem is, is dat daarna ter overweging aan bestuur en jou, maar bij Carlo, juist bij Carlo, wil ik het niet hebben.
Op de ALV staat het je vrij, hier een opmerking over te maken, maar als je de beweegredenen begrijpt, snap je ook dat dat niet veel effect zal hebben.
I rest my case, back on topic.

• Peter van Luijk
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-03-2011 13:13 #1311206 door Peter van Luijk
Beantwoord door Peter van Luijk in topic Kan mogelijk wel helpen!
Als ik morgen nu eens op en neer naar Delft rijd voor je of misschien terug van de sleuteldag, vanaf vrijdag kom dgelijks in Adam.
Moet lukken toch? Glaasje wijn en dan kan ik weer goed gehumd naar huis.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-03-2011 13:45 #1311210 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat klinkt als

Petervanluijk_740-1992 schreef : Als ik morgen nu eens op en neer naar Delft rijd voor je of misschien terug van de sleuteldag, vanaf vrijdag kom dgelijks in Adam.
Moet lukken toch? Glaasje wijn en dan kan ik weer goed gehumd naar huis.

een goede deal ! Maak jij de afspraak met <a href="/node/37670" target="_blank" onclick="window.open(' www.volvo700vereniging.nl/node/37670 ','','');return false;">Robert? 

• Robert Geurts
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-03-2011 20:54 #1311233 door Robert Geurts
Beantwoord door Robert Geurts in topic Hoe laat kom je?
Overdag ben ik werken, maar is mijn vrouw wel thuis. 's-avonds ben ik er zelf.

Laat maar even weten.
06-41800650

Groet,

Robert

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-03-2011 21:53 #1311248 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Uitwisselen voor een onderdelen lift...
"Een beetje flauw...", zoals Alexexander bescheiden opmerkt..., ik voeg daar aan toe dat ik het "Oeleboel héél véél flauw" vind! Niet te geloven, gewoon op de openbare weg onderdelen, bedoeld voor transport naar een medelid, overladen en klaar. Inderdaad een item voor de agenda als dit energie waardig is.  

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-03-2011 22:44 #1311262 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic onderdelenwissel.
Op het gevaar af om afgeschoten te worden : handel in onderdelen kan NIET, maar even om de hoek uit het zicht een paar onderdelen overladen als wijze van (koeriers)dienst tussen leden onderling zou in mijn beleving wel kunnen. Let wel: niet in het zicht bij het sleutelbedrijf recht voor de deur, maar om de hoek wel.  Daar berokken je het gastbedrijf geen schade mee, de onderdelen zijn immers al ge-/verkocht.
Regeltjes zijn (helaas) nodig maar laten we proberen om te handelen in de geest van de regels en niet naar de letter. Brengt niemand schade toe, provoceert niemand en maakt het leven een stuk dragelijker.
Nogmaals: ik wil op niemands stoel gaan zitten of iemand bekritiseren maar zeg dit slechts als een goed bedoeld advies. Of om Mark Suidgeest's onderschrift te citeren:
"Leef met vlag en wimpel, maar houdt het simpel".
Veel wijsheid iedereen en tot de 9de in Gemert. Ik verheug me erop.

Groeten, Jan.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC