Vadis
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-02-2011 15:13 #1085619
door Ton Visser (GAST)
Vadis is gemaakt door Ton Visser (GAST)
Is er ergens een uitleg over de werking van Vadis te vinden?
Ik zou bv wel graag willen weten of je één of meerdere VIN nummers in Vadis kan vastleggen zodat je niet steeds opnieuw hoeft in te voeren.
Ton.
Ik zou bv wel graag willen weten of je één of meerdere VIN nummers in Vadis kan vastleggen zodat je niet steeds opnieuw hoeft in te voeren.
Ton.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-02-2011 15:20 #1307284
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Helaas
Helaas staat er op de site geen informatie over hoe je VADIS kunt/moet gebruiken. Ik heb zojuist even geprobeerd, je kunt geen VIN opslaan. Misschien is zoiets mogelijk via "customer", middenonderin het "select vehicle" scherm.
Je kunt wel verschillende users maken, voor elk een eigen markt. De VIN van USA auto's verschilt van die van EU auto's. Als je als EU user een USA VIN probeert krijg je een foutmelding. Als je een andere user maakt, voor USA, kun je VADIS wel gebruiken.
Je kunt wel verschillende users maken, voor elk een eigen markt. De VIN van USA auto's verschilt van die van EU auto's. Als je als EU user een USA VIN probeert krijg je een foutmelding. Als je een andere user maakt, voor USA, kun je VADIS wel gebruiken.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-02-2011 15:56 #1307286
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Logoff
Ik weet ook nooit wat ik met dat Logoff moet, daar opent een scherm met save log geselecteerd,, dat wekt de indruk dat er zaken opgeslagen worden maar het enige waarmee ik het programma kan verlaten is via delete log & close.
Ton.
Ton.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-02-2011 16:54 #1307294
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het is mij ook nooit gelukt
NIet dat ik Vadis nu zo vaak gebruik. Maar het is me nooit gelukt om de gegevens van mijn eigen auto vast te houden. Ik heb maar een .txt documentje gemaakt in dezelfde map als Vadis, met daarin de goede VIN. dan is het een kwestie van copy/paste als je Vadis hebt geopend.
Moderators: Jerry Stam