Afscheid
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-02-2011 21:39 #1085179
door V700 register
Afscheid is gemaakt door V700 register
Beste mede Volvisten,
Na ook de laatste baksteen (nou ja... edelsteen) verkocht te hebben, rest mij niets meer om afscheid te nemen van de club. Zeker de verkoop van de V90 heeft mij in een lichte depressie gebracht, maar... hij krijgt een goed adresje.
Gelukkig zakelijk nog steeds Volvo for Live in een mooie S60 D5, maar als family car overgestapt naar ex-moeder Ford.
Redenen? Ach ja... geen tijd, geen puf... weet niet, maar te weinig tijd om het echt volgens mijn eigen maatstaven in orde te houden. Er zal voorlopig ook niets meer voor er bij komen... Misschien ooit nog iets echt om te snoepen...
Het ga jullie goed, succes en geniet van het leven en van die mooie, prachtige en heerlijk rijdende bakstenen.
Overigens verwacht ik minimiaal twee nieuwe aanmeldingen... is het toch weer in balans.
Groeten,
Macs
Na ook de laatste baksteen (nou ja... edelsteen) verkocht te hebben, rest mij niets meer om afscheid te nemen van de club. Zeker de verkoop van de V90 heeft mij in een lichte depressie gebracht, maar... hij krijgt een goed adresje.
Gelukkig zakelijk nog steeds Volvo for Live in een mooie S60 D5, maar als family car overgestapt naar ex-moeder Ford.
Redenen? Ach ja... geen tijd, geen puf... weet niet, maar te weinig tijd om het echt volgens mijn eigen maatstaven in orde te houden. Er zal voorlopig ook niets meer voor er bij komen... Misschien ooit nog iets echt om te snoepen...
Het ga jullie goed, succes en geniet van het leven en van die mooie, prachtige en heerlijk rijdende bakstenen.
Overigens verwacht ik minimiaal twee nieuwe aanmeldingen... is het toch weer in balans.
Groeten,
Macs
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-02-2011 21:52 #1304022
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Macs,
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-02-2011 22:22 #1304028
door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Partir, c'est mourir un peu.
Beste Maurits,
jammer dat je ons gaat verlaten maar soms moet je keuzes maken. Dat je Volvo-hart op de goede plaats zit, dat weet ik. Het was leuk om je in de vereniging te hebben en ik denk nog met veel plezier terug aan de bijeenkomsten in de H en M loods in Alblasserdam. Nog bedankt hiervoor.
Ik wens jou en je gezin veel geluk en succes, zowel zakelijk als ook privé en hoop je in de toekomst toch nog eens als autoliefhebber tegen te komen.
Het ga je goed!
Groeten, Jan.
jammer dat je ons gaat verlaten maar soms moet je keuzes maken. Dat je Volvo-hart op de goede plaats zit, dat weet ik. Het was leuk om je in de vereniging te hebben en ik denk nog met veel plezier terug aan de bijeenkomsten in de H en M loods in Alblasserdam. Nog bedankt hiervoor.
Ik wens jou en je gezin veel geluk en succes, zowel zakelijk als ook privé en hoop je in de toekomst toch nog eens als autoliefhebber tegen te komen.
Het ga je goed!
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-02-2011 23:49 #1304042
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Prachtig
Ha Maurits,
Het zijn prachtige tijden geweest! Ik heb nooit zo gelachen als tijdens onze vele avonden in de Loods of elders. Ook alle ontmoetingen rondom onze film zijn onvergetelijk!
Buitengewoon jammer dat je stopt met je hobby: "Not without my Volvo??" Ik zou bijna zeggen: "Het is toch geen caravan!"
Het ga je goed, jij en de jouwen, maar ik ga ervan uit dat ik je nog ga zien!
Rob K.
PS Klopt het dat er nu al twee Fords S Max rondrijden in S?
Het zijn prachtige tijden geweest! Ik heb nooit zo gelachen als tijdens onze vele avonden in de Loods of elders. Ook alle ontmoetingen rondom onze film zijn onvergetelijk!
Buitengewoon jammer dat je stopt met je hobby: "Not without my Volvo??" Ik zou bijna zeggen: "Het is toch geen caravan!"
Het ga je goed, jij en de jouwen, maar ik ga ervan uit dat ik je nog ga zien!
Rob K.
PS Klopt het dat er nu al twee Fords S Max rondrijden in S?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-02-2011 00:24 #1304046
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic S-Max
Nope, mijn Amici Vita (Hans L. te S.) rijdt in een Galaxy. Maar aangezien mijn vrouw de meeste tijd in de Ford zal vertoeven heb ik gekozen voor een S-Max, net iets compacter. Overigens wel een 7 zitter...en persoonlijk vind ik het ook één van de mooiste full size MPV's mét brandstoflabel B! Niet dat ik zo'n freak ben - kan ook niet met een 6 in lijn de afgelopen jaren - maar het is wel mooi meegenomen.
Enne... alvast bedankt voor de mooie woorden. We zien/spreken elkaar vast nog wel.
En ja, ik stop, maar ben altijd beschikbaar voor een avondje lachen en praten over Volvo's....
Macs.
Enne... alvast bedankt voor de mooie woorden. We zien/spreken elkaar vast nog wel.
En ja, ik stop, maar ben altijd beschikbaar voor een avondje lachen en praten over Volvo's....
Macs.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-02-2011 00:34 #1304047
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jammer
Maurits,
Jammer om te zien dat je klassieker Volvo-loos bent, je had tenslotte een leuk setje bij elkaar gespaard.
Maar bij liefhebbers kruipt het bloed waar het niet gaan kan dus ik verwacht je echt nog wel een keer in een klasieke Volvo te zien of een youngtimer.
Het ga je goed en koester de herinneringen.
Jammer om te zien dat je klassieker Volvo-loos bent, je had tenslotte een leuk setje bij elkaar gespaard.
Maar bij liefhebbers kruipt het bloed waar het niet gaan kan dus ik verwacht je echt nog wel een keer in een klasieke Volvo te zien of een youngtimer.
Het ga je goed en koester de herinneringen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-02-2011 12:23 #1304088
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kijk
Voor die leden zou het mooi zijn als er iets zou bestaan als een tiendjes lid.
Kunnen ze toch de kas spekken en meedoen met de Vreemde snuiters rit.En kijken tijdens sleuteldagen enz....
Kunnen ze toch de kas spekken en meedoen met de Vreemde snuiters rit.En kijken tijdens sleuteldagen enz....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-02-2011 12:40 #1304090
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Donateurschap
Donateurschap is mogelijk hoor.
Staat in de Factor.
Maurits het gaat je goed en bedankt voor alle positieve bijdrage aan de vereniging.
Staat in de Factor.
Maurits het gaat je goed en bedankt voor alle positieve bijdrage aan de vereniging.
- Marc Jarmuszewski (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-02-2011 14:27 #1304104
door Marc Jarmuszewski (GAST)
Beantwoord door Marc Jarmuszewski (GAST) in topic Onze secretaris....
.....zal graag je status omzetten naar donateur als je hem daarover een bericht stuurt
.
Van harte gefeliciteerd met de verkoop van je schoonheden, de nieuwe eigenaren hebben ieder een juweeltje aangeschaft. Ik hoop dat we wel nog steeds een beroep op je kunnen doen voor de VKB-bus, zoals die bij ons heet. Dit jaar is de VKB op 15 en 16 oktober in Gorinchem. Kan je komen kijken voor een andere baksteen voor als de Ford niet zou bevallen. Anders ben je altijd welkom voor de koffie.
Groeten,
Van harte gefeliciteerd met de verkoop van je schoonheden, de nieuwe eigenaren hebben ieder een juweeltje aangeschaft. Ik hoop dat we wel nog steeds een beroep op je kunnen doen voor de VKB-bus, zoals die bij ons heet. Dit jaar is de VKB op 15 en 16 oktober in Gorinchem. Kan je komen kijken voor een andere baksteen voor als de Ford niet zou bevallen. Anders ben je altijd welkom voor de koffie.
Groeten,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-02-2011 19:02 #1304144
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik neem geen afscheid....
want we blijven elkaar zien!
Moderators: Jerry Stam