foto 's printen
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-01-2011 20:42 #1084896
door Mathy van Nisselroy
foto 's printen is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Heb ik via de zoek fuctie een prachtig modellen overzicht gevonden. Precies wat ik zocht, ik wilde het overzicht, waar alle foto 's zichtbaar zijn, keurig op foto papier printen en vervolgens "sealen" (ook op een Lidl seal apparaatje van 19,99), blijkt er bij het printresultaat een 16 tal foto 's een rood kruisje te bevatten, terwijl op het afdruk voorbeeld wél alle foto 's stonden afgebeeld.
Beetje raar, er zit toch wel een willekeur in, het gaat om foto (1 bestaat niet) 2,3,4,- 8,9,10,- 27,28,29,-40, (41 wel?) 42,43,- en 51,52,53. (iedere keer 3 van eenzelfde serie)
Zijn deze foto 's dan ook wegens een "overvol" postbus van leden, die de foto 's beschikbaar hebben gesteld, automatisch, of met opdracht, verwijderd....? Beetje jammer wel, ik heb ze toch "kop aan kont" geseald, en best leuk om in de "baksteen te laten slingeren""......, als je weer "iets" uit te leggen hebt.
Info staat onder: www.volvo700vereniging.nl/print/book/export/html/723
Is dit, kan dit, ook bij andere foto info het geval zijn?
Beetje raar, er zit toch wel een willekeur in, het gaat om foto (1 bestaat niet) 2,3,4,- 8,9,10,- 27,28,29,-40, (41 wel?) 42,43,- en 51,52,53. (iedere keer 3 van eenzelfde serie)
Zijn deze foto 's dan ook wegens een "overvol" postbus van leden, die de foto 's beschikbaar hebben gesteld, automatisch, of met opdracht, verwijderd....? Beetje jammer wel, ik heb ze toch "kop aan kont" geseald, en best leuk om in de "baksteen te laten slingeren""......, als je weer "iets" uit te leggen hebt.
Info staat onder: www.volvo700vereniging.nl/print/book/export/html/723
Is dit, kan dit, ook bij andere foto info het geval zijn?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-01-2011 20:46 #1302296
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bij mij
Zijn bij mij gewoon zichtbaar, en zijn foto's die vanaf een fotopagina komen. Zouden dus niet zomaar verdwenen kunnen zijn.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-01-2011 21:19 #1302299
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic dat schrif ik ook...
Henk,
De foto 's zijn heel mooi zichtbaar. Geef ze even de tiijd om te te laden. (althans bij mij..) Dan geef je de printopdracht en worden de 16 door mij genummerde foto 's met een rood kruisje uitgeprint. Waag dan eens een 6 tal fotopapier A4-tjes met kleuren cartridge op je printer, dan zul je het ervaren.....
De foto 's zijn heel mooi zichtbaar. Geef ze even de tiijd om te te laden. (althans bij mij..) Dan geef je de printopdracht en worden de 16 door mij genummerde foto 's met een rood kruisje uitgeprint. Waag dan eens een 6 tal fotopapier A4-tjes met kleuren cartridge op je printer, dan zul je het ervaren.....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-01-2011 21:22 #1302300
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Als
Als ik nu even een pdf print (een fysieke printer is wat gedoe) dan zie ik geen problemen. Wel dat de pagina indeling niet helemaal 100% is, maar geen kruisjes in ieder geval.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-01-2011 18:25 #1302340
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Ezel
Henk,
Ik ben blijkbaar een ezel. Weer heb ik het via de bijgevoegde "link" geprint, en weer dezelfde ontbrekende foto nrs. Weer 6 stuks foto papier en weer 10% van mijn inktpatroon weggegooid. Print ze zelf eens uit, zou ik zeggen. Ik ga ze nu wel uitprinten via de Duitse 760 club. Jammer......, dan heb ik niet de orginele "Kop tekst" van onze Vereniging er boven..., het zal wel weer aan mij liggen...
Ik ben blijkbaar een ezel. Weer heb ik het via de bijgevoegde "link" geprint, en weer dezelfde ontbrekende foto nrs. Weer 6 stuks foto papier en weer 10% van mijn inktpatroon weggegooid. Print ze zelf eens uit, zou ik zeggen. Ik ga ze nu wel uitprinten via de Duitse 760 club. Jammer......, dan heb ik niet de orginele "Kop tekst" van onze Vereniging er boven..., het zal wel weer aan mij liggen...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-01-2011 20:29 #1302749
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Welke
Welke browser gebruik je ? IE8 ?
Moderators: Jerry Stam