Taxatiewaarde
- Chris Boessenkool
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-01-2011 13:17 #1084766
door Chris Boessenkool
Taxatiewaarde is gemaakt door Chris Boessenkool
Hoi, afgelopen week heb ik mijn 940 laten taxeren door Wiebren de Jong van de Jong klassiekertaxaties, de uitkomst heeft mij verrast! (In het clubhuis kunnen toch alleen leden de post lezen? just to be sure...)
De auto is getaxeerd op €7.500,- terwijl ik eerder dacht zo rond de €4.000 uit zou komen. Ik stond dus even (blij) verbaasd te kijken. Ook al heb je er naast de verzekeringswaarde niet echt wat aan, is het toch leuk om te weten.
Wat ik nog met jullie wilde delen is dat Wiebren de Jong mij vakkundig, professioneel en netjes heeft geholpen, een fijn adres om te laten taxeren. Naast de taxatie heb ik nog wat praktische tips gekregen om de auto in een nog betere staat te krijgen. Ik heb het rapportje nog even bij deze post gevoegd, voor de geinteresseerden. Jammer genoeg heeft hij nog wel een paar kleine foutjes laten staan, ik krijg later vandaag een 100% correct rapportje.
Edit, ik wilde een PDF-je invoegen, alleen op de manier met foto invoegen werkte dat niet. Hoe doe ik dat?
Edit, Henk, bedankt, had dus niet goed gekeken. Heb PDF toegevoegd.
groeten, Chris
De auto is getaxeerd op €7.500,- terwijl ik eerder dacht zo rond de €4.000 uit zou komen. Ik stond dus even (blij) verbaasd te kijken. Ook al heb je er naast de verzekeringswaarde niet echt wat aan, is het toch leuk om te weten.
Wat ik nog met jullie wilde delen is dat Wiebren de Jong mij vakkundig, professioneel en netjes heeft geholpen, een fijn adres om te laten taxeren. Naast de taxatie heb ik nog wat praktische tips gekregen om de auto in een nog betere staat te krijgen. Ik heb het rapportje nog even bij deze post gevoegd, voor de geinteresseerden. Jammer genoeg heeft hij nog wel een paar kleine foutjes laten staan, ik krijg later vandaag een 100% correct rapportje.
Edit, ik wilde een PDF-je invoegen, alleen op de manier met foto invoegen werkte dat niet. Hoe doe ik dat?
Edit, Henk, bedankt, had dus niet goed gekeken. Heb PDF toegevoegd.
groeten, Chris
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-01-2011 13:19 #1301411
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja
Ja, clubhuis is alleen voor leden.PDFje aanhangen kan via "bijlage" onder het tekstvak van de topicstart.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-01-2011 18:02 #1301439
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Das mooi Chris!
Kwanta kosta?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-01-2011 18:16 #1301442
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Netjes hoor
En een mooi rapport gekregen. Ik vind het ook een mooi bedrag voor een '97 945. Altijd fijn zo'n rapport, mocht je onverhoopt schade rijden / krijgen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-01-2011 19:04 #1301456
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic zelfde adres
heb ik ook mijn V90 laten taxeren.
Wiebren de Jong is een volvo liefhebber en weet veel van deze auto's af. Ook staat zijn kast vol folders.
Wiebren de Jong is een volvo liefhebber en weet veel van deze auto's af. Ook staat zijn kast vol folders.
- Chris Boessenkool
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-01-2011 19:11 #1301461
door Chris Boessenkool
Beantwoord door Chris Boessenkool in topic Kwanta costa
Het taxeren heeft me €135,- gekost, een hertaxatie kost €100,-
deze man is inderdaad een echte Volvo liefhebber, heeft meerdere P1800`s staan in een hele mooie Friese boerderij. In totaal heeft Wiebren 45 minuten de tijd genomen om mijn 940 goed te bekijken.
deze man is inderdaad een echte Volvo liefhebber, heeft meerdere P1800`s staan in een hele mooie Friese boerderij. In totaal heeft Wiebren 45 minuten de tijd genomen om mijn 940 goed te bekijken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-01-2011 20:13 #1301473
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank je!
Dank je Chris voor alle open info. Ik denk dat ik het dan ook ga laten doen. Wel eerst goed poetsen en in de was zetten

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-01-2011 20:49 #1301476
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zohee!
Wauw Chris, je hebt de hoofdprijs! Mooi man. Weet je dat je niet voor niets trots en zuinig op je wagen bent.
@Maarten: Als je wat geduld hebt kun je ook wachten tot solexpaul weer een <a href="/node/34379" target="_blank">taxatiedag</a> organiseert of evt. aan hem vragen wanneer er weer eentje komt, ik verwacht komend voorjaar. Op zo'n dag worden er meerdere auto's getaxeerd waardoor het voor een schappelijk prijsje kan (laatste keer € 85,-).
@Maarten: Als je wat geduld hebt kun je ook wachten tot solexpaul weer een <a href="/node/34379" target="_blank">taxatiedag</a> organiseert of evt. aan hem vragen wanneer er weer eentje komt, ik verwacht komend voorjaar. Op zo'n dag worden er meerdere auto's getaxeerd waardoor het voor een schappelijk prijsje kan (laatste keer € 85,-).
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-01-2011 00:04 #1302373
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat is een mooi rapport.
Dat is een mooi rapport. Eerst maar eens de auto goed up to date maken. Het staat in iedergeval op mijn wensen lijstje...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-01-2011 15:05 #1302405
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Aanvragen voor taxatie kan
Aanvragen voor taxatie kan via mij, gebeurt niet meer in clubverband want ik ben geen lid meer en zet mij voor deze club niet meer in.
Paul
Paul
Moderators: Jerry Stam