Wie gaat wie gek maken? Of zal het een teleurstelling worden voor de verkoper?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-01-2011 07:50 #1302255 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Pdf
heb ik zojuist eens bekeken en ik moet zeggen dat het mij erg meevalt waarvoor de auto's uiteindelijk (als het allemaal doorgaat) van eigenaar veranderen.  Ook al tel je er 25% aan veilingkosten en 19*% BTW erbij, dan nog is het in mijn ogen weinig geld.
Maar goed, ik zal er wel weer anders over denken qua prijzen als de meeste hier.  Als ik voor een bepaald type auto ga, ga ik voor mijn gevoel en niet voor de prijs want die interesseert me dan helemaal geen ruk.  Of dit nu 1.000 of 10.000 is, het gevoel moet goed zijn bij die auto en klaar.
Niet om generaliserend over te komen ofzo, maar de ervaring heeft ondertussen wel al geleerd dat bij een helehoop mensen hier, alles te duur is.  Maakt niet uit wat, die mensen zijn nog in staat om te trekken aan een prijs van een brood in de winkel / bij de bakker. Lees, te pingelen bij aankoop van een pakje shag....
Laat staan dan eventuele onderdeelprijzen / autoprijzen.....

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-01-2011 08:01 #1302256 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Maakt
Maakt het iets uit, hoe anderen er in staan en/of hun financiele zaken afhandelen ? Ik begrijp niet helemaal waar je met je opmerking wilt bereiken. Verschillen zullen altijd blijven bestaan.....Wat me vooral opviel bij het lezen van de pdf was dat er eigenlijk maar weinig biedingen gedaan zijn op sommige auto's. Sommige hebben geen bod gekregen, andere gewoon 1 bod (openinigsbod ?). Zag een aantal, zo op het oog, mooie 164's staan.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC