Wie weet er nog een kleine zuinige auto voor mijn zusje, prijsklasse tot € 2000,-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2010 09:07 #1299615
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nou, nu moet ik het toch
Nou, nu moet ik het toch even voor de opel opnemen,
mijn vrouw kocht 4 jaar geleden een opel astra van het bouwjaar 1995, nu al 4 jaar verder en weinig kosten altijd starten en lopen! en floep door de apk, ik probeer wel eens haar in een 960 te lullen maar ja, mijn Volvo is regelmatig stuk dus dat gaat ook niet lukken want de opel rijd ALTIJD
mijn vrouw kocht 4 jaar geleden een opel astra van het bouwjaar 1995, nu al 4 jaar verder en weinig kosten altijd starten en lopen! en floep door de apk, ik probeer wel eens haar in een 960 te lullen maar ja, mijn Volvo is regelmatig stuk dus dat gaat ook niet lukken want de opel rijd ALTIJD
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2010 10:59 #1299625
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic de astra F is dat toch? dan
de astra F is dat toch? dan neem ik aan dat het de 1.6 8v of 16v is dat is de enigste motor die het fatsoenlijk doet, voordat opel begon met die nieuwe lijn vanaf 92 ongeveer was het een goed merk, wel veel last van roest maar dat hadden ze allemaal en niet opel in het bijzonder, maar alles wat daarna is gebouwd moet ik niets meer van hebben, ik doe regelmatig wat reparatie of vervanging's werk aan veel auto's maar met opel ben ik veel bijzondere dingen tegen gekomen ook nog kwa roest, vanuit de auto naar buiten boven het voor raam
wil je echt een goede auto hebben zou ik opel laten staan, die corsa dingen ook je wordt er mee dood gegooid en vaak is het nog de grootste troep met dure prijzen, maar zoals ik al eerder zij iedereen beslist het voor zich zelf, ik kom alleen maar ellende tegen met opel ken ook wel mensen die tevreden zijn met Opel maar die rijden nieuwe modellen en als ze 150,000 km gereden hebben ruilen ze hem in voor een andere nieuwe, ja dan heb je er ook geen last van maar als ze wat ouder worden heb je bijna een flintstone auto, hoe die van de laatste 10 jaar zijn kwa roest weet ik niet want daar zet ik geen steeksleutel meer op (kan dat trouwens nog of fixt de laptop de auto).
volvo heeft ook zo zijn nukjes maja die informatie over oplossingen en oorzaken kun je hier allemaal vinden en wordt ook gegeven, bij opel,vw,fiat forum's weten sommige die info ook wel geven het niet vrij zodat jij ook je auto kan fixen nee dan moet je maar naar hun toe en dan helpen ze je wel.
dat is ook een groot verschil en dat vergeten de vrouwen ook vaak hoor, die zien een leuk model en dat willen ze hebben maar ze kijken niet verder, gelukkig is die van mij overgestapt van de moderne rot stoelen naar die van volvo degelijke en goede kwaliteit, stap ik in een ander merk voel ik binnen 30 min mn rug klachten terug komen, waar ik in De volvo stoelen geen last van heb, kan ik rustig een uurtje of 5 a 6 naar Berlijn rijden zonder dat ik ook maar ergens last van heb, en daar moet je sommige mensen ook van overtuigen.
Groeten Tom.
volvo heeft ook zo zijn nukjes maja die informatie over oplossingen en oorzaken kun je hier allemaal vinden en wordt ook gegeven, bij opel,vw,fiat forum's weten sommige die info ook wel geven het niet vrij zodat jij ook je auto kan fixen nee dan moet je maar naar hun toe en dan helpen ze je wel.
dat is ook een groot verschil en dat vergeten de vrouwen ook vaak hoor, die zien een leuk model en dat willen ze hebben maar ze kijken niet verder, gelukkig is die van mij overgestapt van de moderne rot stoelen naar die van volvo degelijke en goede kwaliteit, stap ik in een ander merk voel ik binnen 30 min mn rug klachten terug komen, waar ik in De volvo stoelen geen last van heb, kan ik rustig een uurtje of 5 a 6 naar Berlijn rijden zonder dat ik ook maar ergens last van heb, en daar moet je sommige mensen ook van overtuigen.
Groeten Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2010 11:07 #1299627
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic inderdaad een astra F met
inderdaad een astra F met 1.6 8v
een kale billen auto (die volgens mijn vrouw tegen elke volvo op kan)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2010 18:01 #1299660
door V700 register
een 1.8 blok is een opgeboorde 1.6 en de 2 liter heeft te weinig koeling, 1.4 heeft te weinig vermogen voor een astra voor de corsa is dat ook kantje boord maja het blijft een keuze in wat voor auto je rijd ik heb mijn mening daar over gegeven, en gelukkig leven we in een "vrij" land hahaha..
Groeten Tom.
Beantwoord door V700 register in topic das een goeie.
hahahaha nou dat wil ik nog wel eens zien hahahaha, dat blok is wel 1 van de sterkste die Opel gebruikt heeft van de laatste 20 jaar,Mr.Mukkes schreef : inderdaad een astra F met 1.6 8v
een 1.8 blok is een opgeboorde 1.6 en de 2 liter heeft te weinig koeling, 1.4 heeft te weinig vermogen voor een astra voor de corsa is dat ook kantje boord maja het blijft een keuze in wat voor auto je rijd ik heb mijn mening daar over gegeven, en gelukkig leven we in een "vrij" land hahaha..
Groeten Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-01-2011 20:24 #1299921
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hard
Het is de Corsa geworden. Echt als nieuw en zo hard als een Volvo: geen roest op dorpels, achterspatbordranden, deur- en raamstijlen, veerschotels, chassisbalken, accubak en radiateur. Alleen een beetje roest op onderkant motorkap. Mijn zusje haalt de auto dinsdag op.
Bedankt voor al jullie tips via dit draadje, PB's en telefoon. De mooiste was van iemand die nog een 740 in de aanbieding had terwijl ik toch echt vermeld had dat we op zoek waren naar een kleine zuinige auto
Groet,
Jan-Willem
Bedankt voor al jullie tips via dit draadje, PB's en telefoon. De mooiste was van iemand die nog een 740 in de aanbieding had terwijl ik toch echt vermeld had dat we op zoek waren naar een kleine zuinige auto
Groet,
Jan-Willem
Moderators: Jerry Stam