960 sedan te koop
- V700 register
- Nieuw lid
-
link.marktplaats.nl/396740647
Hij staat al een tijdje te koop voor weinig en dat verbaast me of zie ik iets over het hoofd?
Rob K.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
- Mark van Loo (GAST)
- Nieuw lid
-
Hier heb je m weer, ze hebben ook nog een 960 II.
link.marktplaats.nl/405665188
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zit eens door de 332 advertenties te bladeren, aar ze zoeken ze er wel uit.lijkt wel.mvloo schreef : Je mist niets, de garageboer in Nieuw-Vennep heeft een zeer twijfelachtig imago om het zeer netjes uit te drukken..Autocentrum Nieuw-Vennep, A4 auto's...1 pot nat.
Benzineblokken hebben allemaal 120 tot 180dkms gelopen, diesels bijna allemaal 220k toto 240k.
Is bijna toevallig, vooral met die prijzen.Op alle foto's zijn de kentekenplaten geblurrt.........geeft toch te denken.
<a href=" www.autoweek.nl/myreviewdealerindex.php?...amp;naam=autocentrum " target="_blank">Ze zijn inderdaad bekend, zal ik maar zeggen.
En wat de aangeboden 960 betreft, tsja, als je weet hoe het er daar aan toe gaat, weet je wellicht ook wat je kan verwachten, maar wees alert.Het hoeft geen verkeerde auto te zijn, maar met die prijs en kilometers,.......
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
En toch, kunnen er best leuke auto's tussen zitten, echter je moet de verkopers en de advertenties absoluut niet geloven. Het hoeft helemaal niet erg te zijn als een auto meer heeft gelopen als wat op de teller staat. Het ligt aan de auto zelf.
Ik heb liever zelf een auto met 6 ton snelweg kilometers als met 80 dkm stadskilometers. En dat is nu net het pobleem van dit soort bedrijven. Mensen geloven te veel wat ze verteld word. Ook kopers hebben een 'onderzoeksplicht' alleen vergeten mensen dit voor het gemak. En dan is Leiden in last.
Vroegah was een ton op de teller onverkoopbaar en werden alle tellers steevast teruggedraait, bij welk bedrijf / merk dan ook. Max 98-99 dkm was de top. Anders bleef je er mee zitten. tegenwoordig hoeft dat allemaal niet meer, maar als mensen zelf er van overtuigd zijn dat een auto op LPG van, pak 'm beet, 15 jaar oud slechts 180 dkm heeft gelopen heb je in de bovenkamer toch echt iets niet goed zitten. En dat geld wel voor meer dingen in de autohandel in het algemeen.
Verkopers zoals deze maken hier dankbaar gebruik van. Potentiële kopers zijn er in de bovenkamer van overtuigd dat dit een buitenkansje voor hun is. Het enigste wat de verkoper nog hoeft te doen is het bevestigen van het verhaal. Al dan niet waar. En verkocht is tie.
- V700 register
- Nieuw lid
-
In jouw stukje zag ik een algemene opmerking over de Apeldoornse autohandel. Ervaren lezertjes hier weten dat je dat onmiddelijk op een schrobbering van deze trotse Apeldoorner komt te staan ... Feiten en cijfer, namen en rugnummers willen we, geen algemeenheden.
Maar omdat je relatief nieuw bent hier, en ik weet dat je een aardige kerel bent, zal ik je deze keer sparen. Moet je mij wel beloven dat je het nooit meer doet ....
Wat de Rotterdammers betreft weet ik het niet zo, die moeten maar voor zichzelf opkomen. Maar ik zou zeggen; spaar ze een beetje, ze hebben het al zo moeilijk met Feyenoord en zo .... haha
- V700 register
- Nieuw lid
-
Op zich gelijk in, maar bij voorkeur dan op een site als Autoweek.nl, die daar een speciale rubriek voor heeft, <a href=" www.autoweek.nl/myreviewdealerindex.php " target="_blank">My DealerReview.achnaton schreef :
Feiten en cijfer, namen en rugnummers willen we, geen algemeenheden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Laat ik het voorzichtjes uit drukken, dat deze beide bedrijfjes niet de beste naam hadden in gebruikt autoland. Nu zaten ze beide toevallig in Apeldoorn maar dat had net zo goed, Vlissingen of weet ik wat, kunnen zijn.
Nijmegen natuurlijk niet