Goedkope verzekering en pechhulp
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-12-2010 16:03 #1084319
door V700 register
Goedkope verzekering en pechhulp is gemaakt door V700 register
Hallo Volvisti,
Simpel vraagje: wat is de goedkoopste verzekering voor mijn benzine Volvo? WA of WA +. Ik heb natuurlijk volledige no-claim en woon ook nog in de goedkoopste regio.
Aansluitend: wat is de goedkoopste pechhulp?
Kortom, ik ben met een rondje bezuinigen begonnen. Voor mijn gevoel gooi ik veel te veel geld weg.
Simpel vraagje: wat is de goedkoopste verzekering voor mijn benzine Volvo? WA of WA +. Ik heb natuurlijk volledige no-claim en woon ook nog in de goedkoopste regio.
Aansluitend: wat is de goedkoopste pechhulp?
Kortom, ik ben met een rondje bezuinigen begonnen. Voor mijn gevoel gooi ik veel te veel geld weg.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-12-2010 16:10 #1297774
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vergelijkingssites ?
Volgens mij kun je het beste terecht op vergelijkingssites. Premies zijn hier ook wel eens besproken maar nauwelijks vergelijkbaar omdat de situatie van de bestuurders verschillen (schadevrije jaren, leeftijd etc). Tot 20dkm per jaar komt ook youngtimer verzekering in beeld. Qua pechhulp zijn er volgens mij alleen ANWB en Routemobiel (of aanbieders die genoemde bedrijven inschakelen). Ik zou voor kwaliteit kiezen, en voor ANWB gaan. Bij pech mag het bij mij best iets meer kosten als de service ook maar beter is. Vraag me overigens af of je nu niet al te laat bent met switchen.
Je kunt wel kritisch naar je "dekking" kijken. Ik heb woonplaatsservice en vervangende auto NL geloof ik geschrapt, wel Europa service (incl. NL maar zonder woonplaats) en vervangende auto Europa, buiten NL.
Je kunt wel kritisch naar je "dekking" kijken. Ik heb woonplaatsservice en vervangende auto NL geloof ik geschrapt, wel Europa service (incl. NL maar zonder woonplaats) en vervangende auto Europa, buiten NL.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-12-2010 16:33 #1297777
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Verzekering
Helemaal met Henk eens.
Gewoon super ANWB zonder woonplaats service. Geldig voor tig auto's.
Prijs voor WA en/of casco is volledig persoonlijk afhankelijk. Volledige no-claim zegt mij niets. Welke trede, hoeveel schadevrijde jaren, dan leeftijd en vele andere zaken.
groet
Chris
Gewoon super ANWB zonder woonplaats service. Geldig voor tig auto's.
Prijs voor WA en/of casco is volledig persoonlijk afhankelijk. Volledige no-claim zegt mij niets. Welke trede, hoeveel schadevrijde jaren, dan leeftijd en vele andere zaken.
groet
Chris
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-12-2010 16:52 #1297780
door V700 register
Kun je me eens een PB sturen, met bij wie je werkt, qua bedrijf?
Beantwoord door V700 register in topic Dealer?
Laat jij beurten door de dealer uitvoeren?Vraag dan eens naar Volvo Assistance.Voor ik meen 90 euro per jaar af te sluiten, pech-hulp binnen en buitenland, maar dan wel door de dealer, met vervangend vervoer.Bij mijn auto tot vorig jaar aanwezig.jeex schreef : Aansluitend: wat is de goedkoopste pechhulp?
Kun je me eens een PB sturen, met bij wie je werkt, qua bedrijf?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-12-2010 17:02 #1297782
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic pechhulp
Bovag is ook een goedkope.
www.bovagpechhulp.nl/home
Kijk maar op hun site en vergelijk dan met ANWB en Routemobiel . niet alleen de prijzen maar ook wat je er eventueel voor krijg
Datzelfde geldt ook voor verzekeringen Prijs A is niet goed te vergeijken met Prijs B
De condities / voorwaarden bv noclaim behoud , blijft de getaxeerde waarde 3 jaar geldig bij total loss enz enz
www.bovagpechhulp.nl/home
Kijk maar op hun site en vergelijk dan met ANWB en Routemobiel . niet alleen de prijzen maar ook wat je er eventueel voor krijg
Datzelfde geldt ook voor verzekeringen Prijs A is niet goed te vergeijken met Prijs B
De condities / voorwaarden bv noclaim behoud , blijft de getaxeerde waarde 3 jaar geldig bij total loss enz enz
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-12-2010 17:07 #1297783
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dacht
Dacht dat Volvo Assistance tot maximaal 10 jaar oud was (de auto dan) maar dat zal dan niet zo zijn.
- Jeroen Post
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-12-2010 17:25 #1297785
door Jeroen Post
Beantwoord door Jeroen Post in topic Volvo assistance
Volvo Assistance is voor elke Volvo, mits in onderhoud bij de Volvo dealer.
Officieel moet je voor Volvo's ouder dan 10 jaar betalen, maar een aantal dealers brengt ook voor oudere Volvo's niets in rekening. Mijn S90 (13 jaar oud) is in onderhoud bij Autotechniek Raalte, waarbij Volvo Assistance dus niets extra kost.
Officieel moet je voor Volvo's ouder dan 10 jaar betalen, maar een aantal dealers brengt ook voor oudere Volvo's niets in rekening. Mijn S90 (13 jaar oud) is in onderhoud bij Autotechniek Raalte, waarbij Volvo Assistance dus niets extra kost.
Moderators: Jerry Stam