Lidmaatschapsverlenging

• K. Lelievre
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-12-2010 22:53 #1299218 door K. Lelievre
Beantwoord door K. Lelievre in topic Ook mijn lidmaatschap is
Ook mijn lidmaatschap is verlengt.  ;)  Ik hoop dit jaar eens naar een meeting of sleuteldag te kunnen komen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-12-2010 17:45 #1299294 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic middenin 2010 ingestapt, nu nog 2011
Jawel..... als ik me niet te b*rsten rij wordt 2011 mijn eerste hele jaar als lid ,
Maar in ieder geval al wel 50.000 km lid, en ehhh, nee, ik hoef geen airmiles .
rij voorzichtig allen....
Groet,  Andy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-12-2010 00:56 #1299474 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bij mijn is die netjes
Bij mijn is die netjes afgeboekt, dus op naar een heel jaar lid zijn.

Groeten Tom.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-12-2010 21:44 #1299568 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Akkoord
Hierover wil ik even melden dat ik ondertussen dit alles ook achter de schermen besproken heb met het bestuur, welke gezien de uitzonderlijke omstandigheden begrip kon opbrengen voor mijn beslissing.
Mijn beslissing was dan ook onder voorbehoud, maar onderhand ziet het er naar uit dat ik deze jammergenoeg zal moeten doorzetten.
Dit betekent niet dat ik niet meer op het forum zal komen en misschien word ik later wel terug lid en kom ik wel eens naar een leden-activiteit, maar voorlopig ben ik verplicht aan mezelf om mijn lidmaatschap "on hold" te zetten om ondertussen alles eens goed te laten bezinken (wat voorlopig nog niet voor 100% kan) en daarna objectieve conclusies te trekken.
Dit laatste is onmogelijk als ik beïnvloed ben door wel of niet lid zijn, nog iets af te handelen hebben... Daarom nuanceer ik dus ook mijn eerdere aankondiging en noem ik het een lidmaatschaps-pauze, wat voor mij nu dus de mooiste middenweg is tussen wel of niet lid blijven.
De wagens waar we mee rijden heeft in ieder geval niets met deze beslissing te maken, ik heb nog steeds mijn Volvo 940 en die is mij niet minder waard omdat er momenteel even geen nummerplaten aan hangen. Ongewild zitten we zelfs nog met een 740 opgescheept die maar niet weg raakt, ondanks dat die voor een spotprijsje te koop staat (misschien moet ik de prijs wel verhogen?) en de wagen die naast mijn eigen baksteen staat is eveneens van Zweedse makelij en zou best goed kunnen meedoen aan een vreemde-snuiter-rit.
Isabelle

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC