Einde van het jaar, einde van het lidmaatschap

• Willem Veneboer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-12-2010 22:38 #1084251 door Willem Veneboer
Einde van het jaar, einde van het lidmaatschap is gemaakt door Willem Veneboer
Het einde van het jaar staat voor de deur, en dit betekent natuurlijk ook dat het begin van het nieuwe jaar en de tijd om het lidmaatschap te verlengen ook voor de deur staat.
Dit laatste ga ik dus niet doen...
Na een hele tijd een forum-account te hebben gehad, heb ik midden dit jaar mij lid gemaakt van deze vereniging.Aangezien wij in West-Vlaanderen wonen, hebben wij dus bitter weinig aan de leden-activiteiten die steeds een flink stuk rijden van hier zijn.De enige reden waarom ik het lidmaatschap had aangevraagd, was om een steentje bij te dragen aan deze vereniging waar liefhebbers tips, onderdelen en hele wagens uitwisselen.Jammer genoeg ben ik vrij snel na mijn lidmaatschap-aanvraag tot de conclusie gekomen dat ook hier niet alle deals vlekkeloos verlopen en dat het bestuur de jaarlijkse financiële bijdrage blijkbaar niet voldoende appreciëert om tussen te komen wanneer deals (tussen leden en via dit forum) toch niet zoals verwacht lijken te lopen.
Kort na het overmaken van mijn lidmaatschapsbijdrage en het ontvangen van lidkaart e.d. moest ik dus jammergenoeg concluderen dat de énige reden waarom ik mijn lidmaatschap heb aangevraagd onterecht is en er dus geen enkele reden is om deze bijdrage in de toekomst nog te herhalen, aangezien dit me in het laatste half jaar al te veel heeft gekost (lidmaatschap + inschrijvingskost + heel wat centen van een misgelopen deal die maar niet terug op mijn rekening geraken).
Bericht aan het bestuur: doe dus geen moeite om mij een uitnodiging tot verlenging van het lidmaatschap te sturen, want ik heb geen enkele reden om dit te doen. Jammergenoeg heb ik wel redenen gekregen om dit bewust *niet* te doen.
Vaarwel
Isabelle

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-12-2010 22:42 #1297269 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jammer
Jammer, hoewel begrijpelijk gezien je afstand tot de activiteiten. Hopelijk blijf je wel sitegebruiker bij ons, nu jouw 940 "in de vaart" blijft.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-12-2010 22:48 #1297271 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik zal waarschijnlijk wel
Ik zal waarschijnlijk wel nog af en toe eens posten hier, zeker als mijn 940 wordt opgeknapt, want dan zal ik waarschijnlijk wel wat tekst en uitleg en/of adresjes kunnen gebruiken, aangezien bijvoorbeeld de kleppen eens moeten gesteld worden en ik ook eens wil experimenteren met wat motortuning (130pk schijnt haalbaar te zijn met de ongeblazen d24, klinkt een stuk interessanter dan de huidige 82 waarvan de helft in slaap is gevallen)...
Isabelle

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-12-2010 23:11 #1297275 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jammer dat je vertrekt
Want in een club met de nodige vergrijzende mannen worden jonge vrouwen -met technisch inzicht- node gemist. Vind ik dan.
Veel plezier aan de zijlijn, en heel veel plezier met de 940 en dat andere ding ;)
Alvast fijne kerstdagen toegewenst!JohnPeter
Die ook wel eens denkt aan 150 huppelende paarden onder de motorkap maar een beetje moeite heeft met de voerderkosten :(

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-12-2010 01:21 #1297285 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jammer
Jammer, maar ik vind het wel een beetje een wrang verhaal als ik het zeggen mag.De vereniging kan toch helemaal niets doen aan een misgelopen deal met een lid?Men kan hier toch geen politieagentje lopen spelen, we zijn tenslotte volwassen mensen.En juist de hulp welke je hier kunt krijgen aangaande Volvoproblemen is een reden om lid te worden en zodoende te sponsoren.Nogmaals jammer maar een onterechte reden i.m.h.o. Isabelle.Maar gelukkig leven we in vrije landen, dat dan weer wel

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-12-2010 01:35 #1297286 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Jammer
Hallo Isabelle
Jammer dat je niet langer lid wenst te blijven.  En dat één rotte appel het bederft.  Ik zou zeggen blijf lid.  Je bijdrages, vooral ook die over (audio)elektronica, worden door velen zeer gewaardeerd.  Je zult zien, vooral als je naar de nieuwjaarsreceptie komt, dat we best meevallen.  Sterker nog, zo menigeen hier heeft al slapeloze nachten bij het idee dat ie ooit, als ie geen 7/90(0) meer zou hebben, geen onderdeel van deze gezellige club meer is.
En ja, die afstand.  Ik woon in zuidelijk Zuid-Limburg.  De Duitstalige gemeenschap en de voerstreek zijn niet heel ver weg.  Dat betekent dus, dat ik al een uur onderweg ben, tegen de tijd dat ik op de rondweg in Eindhoven zit.  Rijden met een 7/90(0) is geen straf.
Zou bovenstaande en de reacties van anderen je toch niet kunnen overtuigen om lid te blijven, neem dan wel op tijd contact op met de secretaris.  Want officieel moet je je minimaal vier weken voor het eind van het kalenderjaar afmelden (bij de secretaris dus).
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-12-2010 09:12 #1297292 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic jammer,
Je kan toch niet serieus menen dat het bestuur moet bemiddelen in een slecht aflgelopen deal.
Leer ervan, en ga vrolijk verder is mijn advies. (zo gaat dat jammer genoeg eenmaal)
Laat je plezier aan het lidmaatschap niet bederven door een ander.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-12-2010 09:19 #1297294 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Overigens
Volgens mij is niet-bemiddelen een principieel standpunt, en niet afhankelijk van de hoogte van de contributie, maar een bestuurslid kan je daar meer over vertellen. Ken overigens ook geen fora waar wel bemiddeld wordt, zijn die er eigenlijk ?

• Willem Veneboer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-12-2010 10:27 #1297300 door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Schriftelijk

Candisa schreef : Bericht aan het bestuur:

Beste Isabelle,
Berichten aan het bestuur kunnen gericht worden aan secretaris@volvo700vereniging.nl en opzegging conform de statuten en het huishoudelijk reglement uiterlijk 4 weken voor het einde van het kalenderjaar.

• Frank van der Zee (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-12-2010 10:46 #1297304 door Frank van der Zee (GAST)
Beantwoord door Frank van der Zee (GAST) in topic Hé meid.
Ik lees jou bijdragen aan het forum altijd en met bewondering. Het is natuurlijk merendeels een mannenclubje. Dat maakt het des te interessanter wanneer een meidje een serieus toontje meeblaast. Ik ben ook altijd benieuwd naar het gezichtachter de tekst, niet uit hanigheid, maar gewoon omdat een vrouw onze "ziekte" heeft.
Mazzel

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC