auto verzekering
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-

- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
1 schadevrije jaar (ongeveer anderhalf jaar heb ik mijn rijbewijs)
Dat is inclusief rechtsbijstand en inzittenden.
Maar geen diefstal, brand, kortsluiting, ruitschade..etc
Dan word het erg duur.
Dit is bij de goedkoopste die ik kon vinden (Allsecur) bij alle andere maatschappijen was ik dik in de 80 euri / maand kwijt.
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Verzekeringsmaatschappij: Onderlinge SOM, 'koppelverkoop' met woonhuis- en inboedelverzekering.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hij betaald 70.80 per maand voor WA incl inzittendenverz + no claim bescherming,
is net beginnend bestuurder 19 jaar dus ook nog geen no-claim opbouw.
En onbeperkte km, moet ook wel hij rijdt nu 600-900 km per week.
Let op premies verschillen ook nog eens per postcode , dus je kan niet de premie's precies gaan vergelijken.
Wij zitten in regio Rotterdam en daar betaal je ook een hogere premie.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Voor hen die gaan shoppen, achterhaal de uitvoering van je auto, dat scheelt.Mijn auto is zoals hij er nu bij staat, een Malmo uitvoering.Volvo Nederland heeft bevestigd (niet voor de verzekering trouwens, maar omdat ik nieuwsgierig was) dat mijn auto gewoon een 2.3 is.Zou ik hem als Malmo verzekeren, wordt de premie 3 euro meer per maand.
Verstandig om het zo te laten?Weet niet, zonder taxatierapport laat ik het voorlopig maar zo.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Is dat nu all-risk of (snap ik het) niet?Baseman schreef : en verder alles behalve acccesoires en aanrijdingen verzekerd.
Waarom laat je 'm niet taxeren eigenlijk? Zelfs al doet je verzekering er formeel niets mee, dan helpt het toch om er iets meer dan de dagwaarde voor te krijgen. M.n. ook handig bij vaststellen van wel of geen total-loss.Baseman schreef : zonder taxatierapport laat ik het voorlopig maar zo.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Net niet all risk, aanrijdingen erbij is wel all-risk.Pietjeprecies schreef :
Is dat nu all-risk of (snap ik het) niet?Baseman schreef : en verder alles behalve acccesoires en aanrijdingen verzekerd.
Omdat ik helaas de minimaal 80 euro die het me kost, met een werkloze thuis en onzekere toekomst, niet kan missen.Pietjeprecies schreef : Waarom laat je 'm niet taxeren eigenlijk?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Meer een prioriteitskwestie als je 't mij vraagt, maar dat is persoonlijk (en dus niet aan mij om er iets van te vinden). Hopelijk keert het tij en wordt jullie toekomst weer wat zekerder.Baseman schreef : Omdat ik helaas de minimaal 80 euro die het me kost, met een werkloze thuis en onzekere toekomst, niet kan missen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Klopt.Het rijden in een Volvo overigens inmiddels ook al.Pietjeprecies schreef : Meer een prioriteitskwestie als je 't mij vraagt,
Vandaar de opmerking over de verzekering, mbt het type, alle beetjes helpen..