mooie 940 estate
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-11-2010 21:13 #1083789
door Jan Snijder
mooie 940 estate is gemaakt door Jan Snijder
Hallo mede Volvo liefhebbers,
als er iemand nog een nette 940 estate zoekt, er staat er nog eentje bij Milano in Dordrecht.
Kenteken is SJ-ZD-41, km. stand 280000, benzine, handbak, stoffen bekleding handbediende airco, pearl dark olive, adhara lmv, trekhaak en radio/cd.
Ze vragen er 2500 euro voor. Je kunt hem zien op www.milano.nl met duidelijke foto's.
Voor de duidelijkheid: ik heb op geen enkele wijze belang bij de verkoop of ben er bij betrokken. Het is gewoon een keurige auto voor zijn leeftijd en km.stand.
als er iemand nog een nette 940 estate zoekt, er staat er nog eentje bij Milano in Dordrecht.
Kenteken is SJ-ZD-41, km. stand 280000, benzine, handbak, stoffen bekleding handbediende airco, pearl dark olive, adhara lmv, trekhaak en radio/cd.
Ze vragen er 2500 euro voor. Je kunt hem zien op www.milano.nl met duidelijke foto's.
Voor de duidelijkheid: ik heb op geen enkele wijze belang bij de verkoop of ben er bij betrokken. Het is gewoon een keurige auto voor zijn leeftijd en km.stand.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-11-2010 22:37 #1293906
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Iets voor jou?
Over mooi gesproken: een donkergroen 960 3.0 met minder dan een ton op de teller. Momenteel te koop in Oss. Even zoeken op Autoscout. Groet, JPS
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-11-2010 01:53 #1293927
door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Nou nee,................
de mijne heeft dan wel het dubbele aantal km's maar gezien alles wat ik er de afgelopen jaren aan gedaan heb en nog doe, weet ik zeker dat ik er niet op vooruit ga.
Alleen in het zeldzame geval dat ik er nogeens eentje tegen kom met max 50000 km op de teller en in absolute nieuwestaat, tsja dan zou het kunnen dat ik nog een keer in de verleiding kom. Maar ik weet wat ik heb, een zeer goede auto zowel technisch als optisch, dus we laten het gewoon bij wat het is. Bovendien ben ik me toch de afgelopen vijfenhalf jaar gaan hechten aan Brutus.
Groeten, Jan.
Alleen in het zeldzame geval dat ik er nogeens eentje tegen kom met max 50000 km op de teller en in absolute nieuwestaat, tsja dan zou het kunnen dat ik nog een keer in de verleiding kom. Maar ik weet wat ik heb, een zeer goede auto zowel technisch als optisch, dus we laten het gewoon bij wat het is. Bovendien ben ik me toch de afgelopen vijfenhalf jaar gaan hechten aan Brutus.
Groeten, Jan.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-11-2010 02:30 #1293928
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Precies!
Een echte s90 bestuurder, die ook weet wat ie al langer onder z'n k*nt heeft, het juiste en goede (preventief) onderhoud (laat) plegen, er mee omgaat als een echte liefhebber, neemt geen afscheid meer. Die kan er nog heeeeel lang van genieten. Onze "Truttebol" was afgelopen maandag, 08-11-2010, exact 9 jaartjes (!) gestationeerd in huize geejee & Co. Over nog eens 9 jaar hoop ik dat mijn dochter in een Volvo "automobiel rijles" kan gaan nemen...... Dan kunnen paps en mams "in stijl" op de achterzetels plaats gaan nemen.... Dan hebben we net zo'n gevoel als Willem secr. nu.
Wat dacht je daar van!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-11-2010 09:41 #1293942
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zag ik je mij laatst?
Ha geejee,
Afgelopen woensdag dacht ik even mezelf, een kloon van onze 960, te zien rijden ter hoogte van de rotonde aan het eind van de Kard. de Jongweg.
Aan de emblemen te zien moet jij dit geweest zijn. Jij kwam uit de richting van Overvecht. Ik zat in de zilvere S70. Ik was te veel verrast om te bedenken om je te groeten. De volgende keer beter!
Maar wat is die 960, zo in het wild, toch mooi.
Groet, JPS
Afgelopen woensdag dacht ik even mezelf, een kloon van onze 960, te zien rijden ter hoogte van de rotonde aan het eind van de Kard. de Jongweg.
Aan de emblemen te zien moet jij dit geweest zijn. Jij kwam uit de richting van Overvecht. Ik zat in de zilvere S70. Ik was te veel verrast om te bedenken om je te groeten. De volgende keer beter!
Maar wat is die 960, zo in het wild, toch mooi.
Groet, JPS
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-11-2010 11:45 #1294336
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Inderdaad fraai,
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-11-2010 16:40 #1294365
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Overvecht
Hoi JPS, klopt helemaal, rond 9.00 uur in de ochtend, richting Berenkuil.
Moderators: Jerry Stam