Bouwdozen 7/9 serie
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Volgens mij staat er $ 59.99 op. Zou ook nog $ 39.99 kunnen zijn. Maar het eerste getal is niet hetzelfde als de andere drie.
groetjes
Mathy
PS $ 100 is volgens de widget op m'n iMac momenteel € 73,65 waard.
[edit: foutje verbeterd]
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Da's volgens mij geen doos van Italeri, maar van Testors. Die hebben zelfs <a href=" www.testors.com/ " target="_blank">een eigen site.
groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Oeps. Maar gauw verbeterd.
groetjes
Mathy
- Ziko de Kubber
-
- Senior lid
-
Met vriendelijke groet, Ziko
- V700 register
- Nieuw lid
-
Daar twijfel ik toch aan.Aan de zijkant van de doos, de onderkant van de foto, net om de hoek bij het Testors logo, staat links het Italeri merkteken.Ik vermoed dat er uit een, twee bedrijfjes ontstaan zijn, maar zeker weten doe ik het pas als de doos hier is.Mathy schreef : Da's volgens mij geen doos van Italeri, maar van Testors.
@Ziko: Is sprima, maar ik wacht eerst even af wat de douane ermee doet, want de doos is nog dicht en in theorie dus nieuw, dus komt er een rekening achteraan.....
Bedankt.
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nou, dat viel dus gelukkig wel mee.Helemaal niets, ofschoon het een nieuwe doos was, uit 1986, dat dan weer welBaseman schreef : ......, maar ik wacht eerst even af wat de douane ermee doet, want de doos is nog dicht en in theorie dus nieuw, dus komt er een rekening achteraan.....
Ter volledigheid, het is een Testors - Italeri bouwdoos, nummer 220, Volvo 760 Turbo, schaal 1/24 en hij is nog geseald.De verleiding is wel erg groot, want man, wat een mooi detail hebben ze erin verwerkt.Ik heb wat foto's van de doos, die zal ik eens verzamelen op een bouwdozen info-pagina of zo.
@ziko: PB komt eraan, als ik weet wat ie me gekost heeft, moet nog effe omrekenen, ik let er nooit zo op.
- Henk Huisman (GAST)
- Nieuw lid
-
( Italeri schaal 1:24 bouwpakket van een 760 turbo )
Groeten Henk
- Ziko de Kubber
-
- Senior lid
-
Met vriendelijke groet, Ziko