Opruiming voorraad bij Winkelhorst in Aalten - 70% korting
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-09-2010 11:59 #1082876
door Willem Veneboer
Opruiming voorraad bij Winkelhorst in Aalten - 70% korting is gemaakt door Willem Veneboer
Geachte leden,
Onlangs heeft garage Winkelhorts te Aalten een mail gestuurd met een onderdelenlijst.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Goede middag, I.v.m. het bereiken van de pensioengerechtigde leeftijd van de ondernemer en geen opvolging heeft Garagebedrijf H. Winkelhorst Aalten bv zijn deuren per 1 juli jl. gesloten. Als voormalig Volvo-dealer hebben wij nog wel een heel aantal onderdelen op voorraad liggen van de 700-serie. Wij bieden deze onderdelen aan met een korting van 70%; zie de bijlage. Graag vernemen wij of uw leden interesse hebben in deze onderdelen. Van een aantal onderdelen weet ik niet zeker of deze voor de 700-serie zijn. Wellicht dat u dit wel weet. Ik hoor graag van u of er interesse is.Met vriendelijke groet, Erika Hoogakker-Winkelhorst Garage H. Winkelhorst Aalten BV Nijverheidsweg 1 7122 LC Aalten Tel: 0543-475380 / 0618-355856++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++De onderdelenlijst van de 700 zit in de bijlage. Daarnaast ook nog een lijst met de volledige voorraad. De prijzen zijn dus de netto prijzen ex btw, de korting is daar al af.
Onlangs heeft garage Winkelhorts te Aalten een mail gestuurd met een onderdelenlijst.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Goede middag, I.v.m. het bereiken van de pensioengerechtigde leeftijd van de ondernemer en geen opvolging heeft Garagebedrijf H. Winkelhorst Aalten bv zijn deuren per 1 juli jl. gesloten. Als voormalig Volvo-dealer hebben wij nog wel een heel aantal onderdelen op voorraad liggen van de 700-serie. Wij bieden deze onderdelen aan met een korting van 70%; zie de bijlage. Graag vernemen wij of uw leden interesse hebben in deze onderdelen. Van een aantal onderdelen weet ik niet zeker of deze voor de 700-serie zijn. Wellicht dat u dit wel weet. Ik hoor graag van u of er interesse is.Met vriendelijke groet, Erika Hoogakker-Winkelhorst Garage H. Winkelhorst Aalten BV Nijverheidsweg 1 7122 LC Aalten Tel: 0543-475380 / 0618-355856++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++De onderdelenlijst van de 700 zit in de bijlage. Daarnaast ook nog een lijst met de volledige voorraad. De prijzen zijn dus de netto prijzen ex btw, de korting is daar al af.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-09-2010 12:27 #1288255
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Als ik de documenten wil
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-09-2010 13:13 #1288260
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Bij mij wel
Hallo Volvisti
Bij mij gaan beide bestanden gewoon open.
groetjes
Mathy
PS er staan voor de liefhebber een paar leuke dingen tussen heb ik al gezien.
Bij mij gaan beide bestanden gewoon open.
groetjes
Mathy
PS er staan voor de liefhebber een paar leuke dingen tussen heb ik al gezien.
- Hein Wolda
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-09-2010 15:22 #1288267
door Hein Wolda
Beantwoord door Hein Wolda in topic Interesse
Ik heb wel interesse voor één of meer onderdelen.
(i.h.b 3513786 element 1 € 13,70)
Hoe kunnen we e.e.a. gaan organiseren?
Aalten is voor mij niet om de hoek maar als een medelid uit de omgeving achterhoek e.a. zou willen ophalen, dan komt het tezijnertijd wel in Oegstgeest via sleuteldagen, estafette ritten o.i.d.
(i.h.b 3513786 element 1 € 13,70)
Hoe kunnen we e.e.a. gaan organiseren?
Aalten is voor mij niet om de hoek maar als een medelid uit de omgeving achterhoek e.a. zou willen ophalen, dan komt het tezijnertijd wel in Oegstgeest via sleuteldagen, estafette ritten o.i.d.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-09-2010 09:36 #1288472
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nou..
Lijstjes rond mijn bumper van de 240 zouden best welkom zijn.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-09-2010 17:14 #1288496
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Art. nummers
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-09-2010 01:33 #1288591
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic stof dus
Hallo Hein
groetjes
Mathy
Je hebt geen leer en geen pluche?Hein Wolda schreef : (i.h.b 3513786 element 1 € 13,70)
groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam