Mijn vorige 740 heb ik kunnen afschrijven omdat ik voor een zwarte seat ibiza moest uitwijken, de knul kwam de rontonde opscheuren terwijl ik er al op reedt, ik toch erg zuinig op mijn spul zijnde gevende een ruk aan het stuur en daarbij ging mijn achter-as over zo'n witte schuine steen heen resultaat achter-as,ophanging en aandrijf as aan diggelen en mijn reserve wiel was een verdieping hoger komen te liggen,
knul door gereden natuurlijk dus oom agent er bij 1 kende ik (oude buurman) de ander een strepen trekker (bleek later ook de grote broer te zijn van de knul) maar goed de strepen trekker zij toen hij uitstapte ow gevalletje te hard gereden, waarbij de ander zij nou dat denk ik niet, dus mijn verhaal gedaan en de strepen trekker hield zich verdacht stil,
de oude buurman was mijn verhaal aan het op pennen toen hoorde ik over hun porto dat er een zwarte seat ibiza als een aso door emmeloord heen scheurde en een ongeluk veroorzaakt had en daarbij door gereden was (strepen trekker kleurde steeds witter) de andere agent antwoorden meteen maak daar maar 2 van sta hier ook bij iemand die de dupe is van die bestuurder,
eind van het verhaal ik heb mijn schade vergoed gekregen de knul is zijn auto kwijt geraakt en zijn rijbewijs is vernietigd,
soms is het de schuld van de bestuurder zelf maar over het algemeen zijn het andere gebruikers die denk dat ze alles maar kunnen maken en doen wat ze maar willen, dat is in het verhaal niet echt duidelijk van de 960 station maar er zal best een verklaring voor zijn.
Tom,