En weer raak: Volvo Diagnostic System tester.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een Volvo Diagnostic System tester (9988686), met (en dat is belangrijk) de adapter voor de OBD-plug (9511457).
Yes!
Ik heb ze even opgezocht, die adapter alleen al kost nu nog, 1700 dollar. (maar heb geen idee waarom dat nou is)De diagnosekey zelf kon ik geen prijs van vinden, maar op zich is dat, niet zo heel belangrijk.Ik heb hem, en zo lijkt nu, voor een spreekwoordelijke 'schijtprijs'.
En die adapter, staat op deze foto, bovenaan.
Het mooie is, dat ik met deze, als het goed is, dus de oude en de nieuwe types kan uitlezen, als ik dat zou willen, dus zowel de pigtail, als de OBD-plug.
Ben benieuwd of dat zo is.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Van harte gefeliciteerd met de aankoop!
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik in elk geval wel!!
veel plezier met dir fraaie stuk techniek!
Peter
Lobbes
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Heb je de gebruiksaanwijzing (NL) er ook bij?
Groeten,Hedwig
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb geen idee of er een manual bij zit, zal zo eens teruglezen. (net gedaan, zit er niet bij)Als die er al bij zit, is ie engels, gezien het land van herkomst.hlambrechts schreef : Heb je de gebruiksaanwijzing (NL) er ook bij?
Volgens mij staat er in VADIS een redelijk duidelijke uitleg, maar als u een papieren versie heeft, die ik een keer mag scannen, zou ik daar zeer content mee zijn.....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb vandaag een nieuwe sleutel gehaald bij de dealert en inderdaad gebruikte de monteur zo'n kastje (of iets wat er heel veel op leek) om de sleutel te koppelen.henk 940LPT schreef : sleutels aanmelden bij de immobilizer etc.
Hiervoor werd eerst een pincode opgezocht a.d.h.v. het kenteken en die pincode werd op het apparaat ingevoerd terwijl die aan de stekker in de middenconsole en de nieuwe sleutel in het contactslot zat.
De 'missing link' voor de doet 't zelverd zal die pincode wel zijn.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
€ 38,68 incl. BTW en ook klaar terwijl ik wachtte. De sleutel moest wel eerst besteld worden, natuurlijk (duurde twee dagen), maar het voordeel is dat het wel een originele is i.p.v. een geslepen kopie.MaartenG schreef : Ik weet niet wat Pieter moest betalen voor zijn dealer sleutel maar dit lijkt me niet zo duur. En klaar terwijl je wacht.