Last Call....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-08-2010 21:28 #1082232 door V700 register
Last Call.... is gemaakt door V700 register
Enkele weken geleden heeft Frits een berichtje geplaatst met als inhoud dat de H&M Loods wordt opgeheven. De oproep was bedoeld om bezitters en/of gulle schenkers in de gelegenheid te stellen om 'hun' spullen eventueel op te halen.
Er kwam weinig respons op deze oproep, maar het gaat wel serieus dringen...
Eind augustus willen/moeten we de loods 'Volvo' vrij hebben.
Dus dit is echt de last call voor mensen die of hun spullen terug willen of geïnteresseerd zijn in de prullaria die nog in de H&M loods aanwezig zijn. We hebben daar best wat overhoop gehaald, dus liggen er nog aardig wat ongesorteerde onderdelen van diverse modellen, waaronder een compleet turbo interieur.
Ook clubfrivoliteiten zoals een Klassieke Piano, tafels, stoelen, maar ook eventueel de brug, alles is beschikbaar of tegen een schappelijk prijsje over te nemen.
Ons voorstel is om nog één 'Garage Sell' te organiseren, bij voorkeur op één van de volgende vrijdagen of zaterdagen.
Mocht er geen enkele reaktie meer komen dan zal op 21 of 28 augustus de boel in de schredder gegooid worden, met pijn in het hart, maar het is niet anders...
En als nabrander nog even het volgende: door het wegvallen van deze ruimte ben ik nog 'in de markt' om enkele mooi auto's te verkopen. Een 760 GLD (1988) en een 940 Lpt Ltd. Edition (1998). Eventueel nog een 480, maar die hou ik toch liever zelf.
DUS: Last Call for all club members...
Groeten,
Maurits

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-08-2010 00:04 #1284252 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Kap en sleutel
Hallo Maurits
Van mij ligt er een motorkap (214-21, antraciet dus) met "baksteenschade" en waarschijnlijk ligt er ergens ook nog een Torx-sleutel.  Die laatste ziet er uit als de standaard imbussleutel, maar dan dus Torx.  Die zou ik nog wel terug willen hebben als je hem tegen zou komen.  Met de kap kan ik helaas weinig, dus als niemand anders hem als decoratiestuk wil, dan mag ie terug naar de hoogoven.  (snik)
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-08-2010 00:56 #1284255 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic garage sell lijkt me een
garage sell lijkt me een goed idee.... wanneeR?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-08-2010 09:36 #1284270 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Macs schreef: Enkele weken

Macs schreef : Enkele weken geleden heeft Frits een berichtje geplaatst met als inhoud dat de H&M Loods wordt opgeheven. De oproep was bedoeld om bezitters en/of gulle schenkers in de gelegenheid te stellen om 'hun' spullen eventueel op te halen.
Er kwam weinig respons op deze oproep, maar het gaat wel serieus dringen...
Eind augustus willen/moeten we de loods 'Volvo' vrij hebben.lf.DUS: Last Call for all club members...
Groeten,
Maurits 940 2.3 LPT Ltd. Edition (23-01-1998), V90 3.0 ltr. (23-01-1998) & 480 2.0 GT (1995) Lidnummer 870 Noli Recusare Laborum

Dat draadje staat <a href="/node/32866" target="_blank">HIER</a>

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC