onderdelen gekocht maar niet gemonteerd, en nu??
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-08-2010 20:25 #1082130
door V700 register
onderdelen gekocht maar niet gemonteerd, en nu?? is gemaakt door V700 register
Hoi mannen,
ik zit met het volgende,
ik heb op een sleuteldag vorig jaar in Ameiden bij Wegman, Draagarmrubbers gekocht maar had geen tijd meer ze te monteren.
ik wacht steeds op een sleuteldag bij wegman maar er komt ( naar mijn mening ) geen Wegman meer heb ik het idee.
Het is de bedoeling denk ik dat je onderdelen op een sleuteldag monteerd die je bij het bedrijf waar je sleuteld hebt gekocht.
Wat moet ik nu met deze ondedelen want ik heb wel een brug nodig.
Gr John
ik zit met het volgende,
ik heb op een sleuteldag vorig jaar in Ameiden bij Wegman, Draagarmrubbers gekocht maar had geen tijd meer ze te monteren.
ik wacht steeds op een sleuteldag bij wegman maar er komt ( naar mijn mening ) geen Wegman meer heb ik het idee.
Het is de bedoeling denk ik dat je onderdelen op een sleuteldag monteerd die je bij het bedrijf waar je sleuteld hebt gekocht.
Wat moet ik nu met deze ondedelen want ik heb wel een brug nodig.
Gr John
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-08-2010 23:14 #1283577
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Welke?
Welke rubbers gaat het hier om?Draagarmrubbers zijn er zonder brug ook wel onder te schroeven toch?johnvang schreef : ...... Draagarmrubbers gekocht ........
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-08-2010 09:16 #1283588
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic zonder brug
Hoi Bas,
Ja, dat weet ik maar als je 64 ben dan wil je het graag een beetje op werkhoogte.
Gr John
Ja, dat weet ik maar als je 64 ben dan wil je het graag een beetje op werkhoogte.
Gr John
- John Dutman
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-08-2010 10:12 #1283597
door John Dutman
Beantwoord door John Dutman in topic overleg
Als je het van te voren overlegt zal dat echt niet zo'n probleem zijn schat ik zo in.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-08-2010 10:55 #1283600
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Voorstel
Dat dacht ik al, maar het was, als je er geen haast mee hebt en het tot eind augustus kan wachten, een soort van uitnodiging, vandaar ook de vraag welke het om ging.johnvang schreef : Ja, dat weet ik maar als je 64 ben dan wil je het graag een beetje op werkhoogte.
Moderators: Jerry Stam