TomTome LIVE (Vodafone) of TMC, in binnen- en buitenland

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-07-2010 13:14 #1282550 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic gratis
Hoi Valentijn
Op zich ben ik het helemaal met je eens: maar de kosten zijn nu het eerste jaar "nul" en daarna 5 euro per maand. Dat kan ik vermoedelijk al terugverdienen met de goedkope brandstofprijzen maar ook met de uitwijkmogelijkheden van HD traffic in vergelijking met TMC. Vooral buiten de Randstad is (zou zijn..) HD een betere oplossing maar als het goed is ook in het buitenland.
En soms gaat het me om op een bestemming aan te komen; erger nog: om er op tijd aan te komen!
Tot snel
JohnPeter

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-07-2010 16:38 #1282685 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nokia E71
ik gebruik sinds een goeie maand mijn Nokia E71 als navigatie systeem en dat werkt feiloos. Het is echte helemaal gratis, geen data overdracht nodig en geen internet abbonement. Updaten doe je thuis via wifi of usb. Het leuke ervan is dat je ook wandelroutes kunt doen; ik heb die functie pas gebruikt voor een fietsroute door Amsterdam; werkt top.

Volgens mij zit deze navigatie functie op bijna alle Nokia's en ik kan je hem zeker aanraden.

Mijn vriendin heeft een Tomtom en die vinden we allebei veel minder nauwkeurig, vele malen langzamer en beperkt qua mogelijkheden (het is de goedkoopste, nog altijd 150e), kaart udates betaal je dik voor en eigenlijk betaal je voor alles extra bij Tomtom.
HD-traffic is leuk hoor als je alternatieve routes hebt; in nederland betekent dat meestal een andere, drukke snelweg of een verstopte B-weg.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-08-2010 00:56 #1284372 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik heb mijn N85 nu iets
Ik heb mijn N85 nu iets langer als een jaar en er zit Sygic Mobile Maps op. Werkt naar mijn mening ideaal.
Geen dataverkeer benodigd, alleen de Integrated GPS wordt gebruikt. De kaarten staan in het geheugen van de telefoon.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-08-2010 07:53 #1284375 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nieuwe naam
Nooi eerder gehoord. Maar heeft het ook dynamische route informatie?
Wel mooi dat je geen dataverkeer hebt; voor mijn gevoel had ik dat op de HTC en de Nokia wel.
Wat nokia maps betreft: rondom Groningen is het nog steeds de oude situatie, en naar schatting een jaar achterhaald. Enfin, ik ben benieuwd naar andere reacties. Voorlopig heb ik navigatie op de nokia voor "nood" (lees dochter met twingeling onderweg..) en natuurlijk de grijze navigator met kaarten en stratenboek.(Nou ja, dat laatste klopt niet helemaal, moet ik aan denken als ik Shell tank....)
Fijne dag!JohnPeter

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC