Interesse check: side skirts
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Zo lang ga ik niet wachten.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat dacht ik al, daarom zei ik het ook. Laat maar even weten (evt per PB of mail) als je op het punt staat om te bestellen, dan laat ik je weten of het voor mij uitkomt of niet.Mathy schreef : Zo lang ga ik niet wachten.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
officeel heet het een inkijkbescherming, deze wordt vaak verwijdert als er een trekhaak geplaatst wordt (wordt geen moeite genomen om een gaat je te maken)EndlessQuest schreef : Ah, nu snap ik wat je bedoelt.
M`n estate heeft die ook zichtbaar zitten, maar daarbij is er een schroefje los en hangt ie wat naar beneden. Ging er dus vanuit dat het normaal gesproken niet zichtbaar hoorde te zijn. De regen is hier nu losgebarsten, dus ik wacht even met naar buiten gaan om te kijken hoe het er bij de sedan uitziet.
Is dit trouwens niet gewoon een soort afdekkap, net zoals bijvoorbeeld onder de motor?
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Omdat ik onderhand het idee kreeg dat de verkoper op een e-mail van mij zat te wachten, heb ik maar eens een grove schatting van het aantal geinteresseerden gemaakt. Misschien dat ie nu iets sneller reageert.
groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Nadat Tobias van TB Styling niet meer op m'n e-mails reageert, heb ik laatst nog eens een berichtje verstuurd via hun site. En omdat ook daarop niet gereageerd werd (de site is nog in aanbouw volgens mij, gezien er in de Engelse versie nog een en ander ontbreekt), heb ik gisteravond een bericht op het forum van de Svenska Volvo 7/900 klubben gezet met de vraag om te reageren. Gebeurt dat niet binnen een week of twee, dan moet ik de groupbuy helaas afzeggen.
groetjes
Mathy