Ik zag een 1986 740 sedan te koop
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-05-2010 12:19 #1081223
door Jerry Stam (GAST)
Ik zag een 1986 740 sedan te koop is gemaakt door Jerry Stam (GAST)
Clubleden,
Ik zag vanmorgen een leuke 740 sedan diesel te koop die binnenkort belastingvrij wordt.
De vraagprijs (heb ik begrepen) is EUR 2000
Ik houd toch meer van estates
Hij staat in deze clubhuis discussie om niet iedereen deze "kans" te geven.
Stuur me even een PB als je interesse hebt.
HIJ IS DUS NIET VAN MIJ, maar stond op onze parkeerplaats met telefoonnummer vanmorgen
RDW gegevens zijn:Datum eerste toelating Datum aanvang laatste tenaamstelling 23-04-2010 Datum eerste afgifte Nederland 23-04-2010 Voertuigsoort personenauto Merk Handelsbenaming Brandstof Diesel Vervaldatum APK
Ik zag vanmorgen een leuke 740 sedan diesel te koop die binnenkort belastingvrij wordt.
De vraagprijs (heb ik begrepen) is EUR 2000
Ik houd toch meer van estates
Hij staat in deze clubhuis discussie om niet iedereen deze "kans" te geven.
Stuur me even een PB als je interesse hebt.
HIJ IS DUS NIET VAN MIJ, maar stond op onze parkeerplaats met telefoonnummer vanmorgen
RDW gegevens zijn:Datum eerste toelating Datum aanvang laatste tenaamstelling 23-04-2010 Datum eerste afgifte Nederland 23-04-2010 Voertuigsoort personenauto Merk Handelsbenaming Brandstof Diesel Vervaldatum APK
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-05-2010 12:58 #1277955
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niet gevonden
Beste Volvovrienden,
Na de info gevraagd te hebben aan Jerry (nogmaals dank) heb ik de man gebeld. Veel heb ik niet verstaan vanwege zijn accent en waarschijnlijk stond ik op de speakerphone o.i.d.
De verkoper gaf iets aan over een recente motorruil, was van z'n broer geweest, maar geen geduld om te wachten dat ie belastingvrij wordt, althans dat is wat ik verstaan heb. Tevens gaf hij aan dat de auto op marktplaats staat (Haarlem) en ik daar meer info kon vinden. Helaas heb ik hem daar niet aangetroffen. Laat het verder maar zo.....
Na de info gevraagd te hebben aan Jerry (nogmaals dank) heb ik de man gebeld. Veel heb ik niet verstaan vanwege zijn accent en waarschijnlijk stond ik op de speakerphone o.i.d.
De verkoper gaf iets aan over een recente motorruil, was van z'n broer geweest, maar geen geduld om te wachten dat ie belastingvrij wordt, althans dat is wat ik verstaan heb. Tevens gaf hij aan dat de auto op marktplaats staat (Haarlem) en ik daar meer info kon vinden. Helaas heb ik hem daar niet aangetroffen. Laat het verder maar zo.....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-05-2010 13:15 #1277956
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Frankrijk import...
Auto staat hier: <a href="
link.marktplaats.nl/346177943
">
link.marktplaats.nl/346177943
staat er al bijna 3 weken op .
staat er al bijna 3 weken op .
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-05-2010 13:40 #1277957
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Klopt
Dat is inderdaad de auto: 04-LJB-3
Hij zag er netjes uit van dichtbij, alleen de elektrische antenne stond nog omhoog, maar hij stond geparkeerd.
Hij zag er netjes uit van dichtbij, alleen de elektrische antenne stond nog omhoog, maar hij stond geparkeerd.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-05-2010 15:16 #1277965
door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic nette bak!
Lijkt me op zich een nette auto.
Antenne staat op de foto's op MP ook omhoog, en wat staat die hoog op z'n poten aan de voorkant?!
Maar niet verkeerd voor dat geld lijkt me...

GG,

Antenne staat op de foto's op MP ook omhoog, en wat staat die hoog op z'n poten aan de voorkant?!
Maar niet verkeerd voor dat geld lijkt me...

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-05-2010 15:25 #1277966
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zou
Was mij ook al opgevallen. Zou er de 4 cilinder 1600 diesel van VW in staan, zeg maar 2/3 D24 ? Heb je ongeveer 54 pkMiquelangelo1969 schreef : wat staat die hoog op z'n poten aan de voorkant?!

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-05-2010 09:57 #1278036
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic overhellen
Moderators: Jerry Stam