Getaxeerd verzekeren
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik was nog steeds AllRisk verzekerd, bij OHRA, betaalde iets meer dan 500 Euro, maar waarvoor, de kans is groot dat bij een total loss het bod niet veel hoger zou zijn dan de betaalde jaarlijkse premie; 500 Euro.
Ik heb mijn 945 uit 1995 nu laten taxeren, er worden tegenwoordig (semi) klassiekerverzekeringen aangeboden voor wagens van 15 jaar en ouder.
Het resultaat: de wagen is getaxeerd op 4750 Euro, en ik heb nu een semiklassiekerverzekering voor 276 Euro AllRisk voor het getaxeerde bedrag inclusief belasting en poliskosten.
Je hoopt niet dat het gebeurt, maar, als het gebeurt ontvang ik in ieder geval een bedrag dat voor een eventuele vervanging kan zorgen.
Een idee?
Ton.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet,
Támas
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
En de taxatie geldt voor maar twee jaar, daar staat tegenover dat het getaxeerd verzekeren voor semiklassiekers nu in ieder geval door verzekeraars ontdekt gaat worden.
Ton.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet,
Támas
- V700 register
- Nieuw lid
-
Max km 7.500 per/ jaar
- V700 register
- Nieuw lid
-
, zo'n verzekering heb ik ook, het rapport is 3 jaar geldig, 'verzekerde' men mij!tkornman schreef : Bij mij staat deze op 20.000 en de auto mag als dagelijkse auto gebruikt worden.

Via Diks verzekeringen afgesloten.
- V700 register
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij mijn verzekering (via Diks) zit wel een no-claimsysteem, echter geen no-claimbeschermer, dus als ik een keer een fikse schade zou rijden, die ik niet zelf kan of wil betalen, moet ik daarna het volle pond aan verzekeringspremie gaan betalen, en dat bouwt (bij claim-vrij rijden) dan pas weer langzaam af gedurende jaren.Fred 740 schreef : enigste nadeel van deze verzekeringen is dat je geen NO-CLIAM meer opbouwt of de NO_CLAIM die al hebt na verloop van tijd kwijt bent en dus bij een niet klassiekerverzekering weer vaak de volle 100% gaat betalen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet,
Richard