actuator met motor bouwen van twee.. een maken
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja die heb ik dus al . Van een ander verenigingslid gekocht, met twee zendertjes, waarvan één helaas defect lijkt te zijn. Batterijtjes wisselen / opnieuw programmeren helpt niet. Was ik overigens door de verkoper ook netjes voor gewaarschuwd.Leidsekade schreef : Behalve de actuator(s)/ motortjes heb je ook nog een zender en bijbehorende ontvangers nodig.
Het relais zit ook al ingebouwd en alle deuren en de knipperlichten doen het, alleen de bestuurdersdeur dus nog niet. Vandaar mijn bovenmatige interesse.
Veel plezier zaterdag en ik ben benieuwd hoe het afloopt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
de oude actuator verwijderd en de nieuwe (met motortje) op het mechaniek geplaatst, ondertussen heeft Jerry het relay gewisseld en testen....Yes
het werkt dus het ombouwen van een actuator uit de bestuurders deur en een motortje uit een willekeurige sloop 740/940 passagiers deur (met centrale vergrendeling)
En Pieter, ik heb van Jerry de oude actuator en een een motortje van een passagiers deur (die Jerry ergens vandan heeft gehaald).
Ik zal als ik van de week als ik tijd heb (anders de week daarop), van deze 2 ook 1 maken, kan er dan bij jouw wel in.
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Nogmaals super bedankt Alexander voor al je hulp!! Ik heb echt genoten van de middag!!
Even off topic: Het schoonmaken van het gasklephuis is echt een enorme verbetering geweest. De auto hangt nu echt aan het gas en loopt ook bij stoplichten heel netjes. De nieuwe (HPT) turbometer is echt grappig, maar wel een beetje vermoeiend. En die CV die is dus echt top! We moeten er nog een keertje zo'n toetertje bijmaken (piep-piep) Ik kom graag nog een keertje voor radio en achterramen.
- Ton Herman Melis
- Nieuw lid
-
Ik heb een tijdje het forum niet gevolgd, kan dus zijn dat iemand al heeft gemeld dat ze duurder zijn geworden, maar wie weet is het toch interessant als ze nog zo merkwaardig goedkoop zijn.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Volgens mij zijn ze uitverkocht, maar je kunt het allicht nog eens proberen bij de dealer.
groetjes
Mathy
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Neen, ze zijn niet meer te krijgen, dat wil zeggen, niet meer voor 8,50 excl.Hetzelfde nummer (dus hij is er nog wel) is wel nog steeds voor78 euro excl te verkrijgen, maar dat werpt een geheel ander licht op de zaak....tonherman schreef : Ik heb een tijdje het forum niet gevolgd, kan dus zijn dat iemand al heeft gemeld dat ze duurder zijn geworden, maar wie weet is het toch interessant als ze nog zo merkwaardig goedkoop zijn.

- Ton Herman Melis
- Nieuw lid
-