Zou het dan toch gaan gebeuren ?!?! Maar niet met deze ;(
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-02-2010 23:12 #1266564
door Piet van der Plas
Beantwoord door Piet van der Plas in topic Sports
Het is een prachtige 940!
Alleen is de vraag wat met "Sports" bedoeld wordt; een echte sport-edition had een verlaagd onderstel en een schuifdak toch?
Alleen is de vraag wat met "Sports" bedoeld wordt; een echte sport-edition had een verlaagd onderstel en een schuifdak toch?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-02-2010 23:20 #1266562
door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Arkel
Laat de aanbieder nou de zoon van onze huisarts zijn. Die al jaren Volvo's verhandeld. Ben toevallig een paar weken geleden naar zijn nieuwe bedrijfspand in Arkel geweest. Gezellig bijgekletst. Heeft meestal goede auto's voor een redelijke prijs. Net niet de kwaliteit als bij Carlo maar daar zijn de prijzen ook naar.
Goh Willem, toch handig dat je in het bestuur bent gekomen. Je vrouw vindt (terecht) dat een bestuurslid maar beperkte tijd "in between Volvo's" kan zijn. Overigens, als ik je er een plezier mee doe dan ga ik binnenkort even bij Arnt kijken en kan ik verslag doen. Dus indien gewenst: laat het me maar weten.
Groeten, Jan.
Goh Willem, toch handig dat je in het bestuur bent gekomen. Je vrouw vindt (terecht) dat een bestuurslid maar beperkte tijd "in between Volvo's" kan zijn. Overigens, als ik je er een plezier mee doe dan ga ik binnenkort even bij Arnt kijken en kan ik verslag doen. Dus indien gewenst: laat het me maar weten.
Groeten, Jan.
- Frank van der Zee (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-02-2010 23:57 #1266567
door Frank van der Zee (GAST)
Beantwoord door Frank van der Zee (GAST) in topic sterk argument.
Hoi allemaal.
De auto lijkt als twee druppels water op mijn oude baksteen(had enkel volledig leren stoelen).
Deze beste brave kamaraad heeft een spookrijder opgevangen. Auto plat, ik had niets, nada noppes.
Toch niet slecht voor zo'n ouwe bak, en dat reken ik ook onder betrouwbaarheid.
Mazzel
De auto lijkt als twee druppels water op mijn oude baksteen(had enkel volledig leren stoelen).
Deze beste brave kamaraad heeft een spookrijder opgevangen. Auto plat, ik had niets, nada noppes.
Toch niet slecht voor zo'n ouwe bak, en dat reken ik ook onder betrouwbaarheid.
Mazzel
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-02-2010 00:08 #1266568
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Spot or not
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-02-2010 11:31 #1266611
door V700 register
die is niet voor 90% om, maar als ze het zelf aandraagt al voor 99,9%
Die 206 moet je (zou ik) afstoten naar de handel, met de goeie prijs (niet te gek dus) en die distririem kan je 1000 euro kosten. Haal je er nooit meer uit.
Overigens, die meneer in <a href=" www.volvostations.nl/index.php?page=voorraad " target="_blank">Boerdonk vraagt altijd de hoofdprijs. En hij is, of was, gewoon leraar oid geloof ik, dus wat kan je verwachten van de garantie ed? Auto's zien er wel ok uit vaak trouwens.
Ik zie ze wel eens staan, zijn autotjes. Ze staan zo op de invalswegen rond Gemert op parkeerplaatsen en benzinestations.
Beantwoord door V700 register in topic Willem V. schreef: Ploft er
Geloof me,Willem V. schreef : Ploft er vandaag een mail binnen van mijn eega met een link naar Marktplaats....
Ze is voor 90% om !
En e.e.a. zal natuurlijk afhangen wat we nog kunnen vragen voor onze okergele 206 SW uit 2003 met ca 92.000 km op de teller, juist, die uit het midden van de folder
Wellicht handig om eerst bij de 206 de distributieriem maar eens laten te vervangen, APK keuring uit te laten voeren ... maakt het voor de koper weer wat gemakkelijker. <a href="http://willem_v.mijnalbums.nl/">Mijn foto's
die is niet voor 90% om, maar als ze het zelf aandraagt al voor 99,9%

Die 206 moet je (zou ik) afstoten naar de handel, met de goeie prijs (niet te gek dus) en die distririem kan je 1000 euro kosten. Haal je er nooit meer uit.
Overigens, die meneer in <a href=" www.volvostations.nl/index.php?page=voorraad " target="_blank">Boerdonk vraagt altijd de hoofdprijs. En hij is, of was, gewoon leraar oid geloof ik, dus wat kan je verwachten van de garantie ed? Auto's zien er wel ok uit vaak trouwens.
Ik zie ze wel eens staan, zijn autotjes. Ze staan zo op de invalswegen rond Gemert op parkeerplaatsen en benzinestations.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-02-2010 21:40 #1266990
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Goed nieuws
Moderators: Jerry Stam