960 kopen j/n?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-02-2010 00:08 #1079209 door V700 register
960 kopen j/n? is gemaakt door V700 register
Ik heb wel zin in de 960 sedan die <a href=" www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A...l-lijn-klep-lek.html ">hier wordt aangeboden, er wordt gesproken over "een lekke klep"Yell Wat kan me dit maximaal gaan kosten, normaal gesproken, en wat zou een aardig bod zijn?
Rob K.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Wytze Broerze
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
11-02-2010 01:29 #1265367 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Vraag is of reparatie inderdaad voor 1000 euro kan?
Kop kan ook echt kapot zijn natuurlijk. Of zuigerveer. Of is dat uitgesloten door de juiste test. 
En tussen rijden en sloop zit tegenwoordig wienig ruimte. Het is meer de emotie die hem kan redden.
Ik zou zeker onder de 1000 blijven om hem te kopen.
Verder wel leuk wagen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-02-2010 06:37 #1265371 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Forum bijhouden
Jullie moeten het forum wel een beetje bijhouden hoor :)Volgens mij is het namelijk de auto van Lepeltak die in <a href="/node/30525" target="_blank">deze</a> en <a href="/node/30698" target="_blank">deze</a> discussies hier op het forum worden besproken. En nu nog steeds (niet verwijderd naar verkoop, check datum laatste tenaamstelling bij RDW ??) / weer te koop staat. Kleur, kmstand nu en kmstand waarbij de distributie vervangen zijn, evenals import komen overeen. Reparatie kost € 1000 euro of meer als de kop eraf moet, wellicht lukt het ook met ATF of perslucht (zie aangehaalde draadjes).

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-02-2010 12:06 #1265392 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Inderdaad!

henk 940LPT schreef : Jullie moeten het forum wel een beetje bijhouden hoor :)Volgens mij is het namelijk de auto van Lepeltak die in <a href="/node/30525" target="_blank">deze</a> en <a href="/node/30698" target="_blank">deze</a> discussies hier op het forum worden besproken. En nu nog steeds (niet verwijderd naar verkoop, check datum laatste tenaamstelling bij RDW ??) / weer te koop staat. Kleur, kmstand nu en kmstand waarbij de distributie vervangen zijn, evenals import komen overeen. Reparatie kost € 1000 euro of meer als de kop eraf moet, wellicht lukt het ook met ATF of perslucht (zie aangehaalde draadjes).

Je hebt gelijk, Sorry!
Rob K.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-02-2010 12:08 #1265393 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geen probleem
Geen probleem Rob. Als hij nog te koop is blijft de vraag natuurlijk staan.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC