Gekocht door mijn broer...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij Vos in Oss zag ik vanmorgen een grijze 945 te koop staan, 2.3i, automaat. 1992. Met verhoogde middenarmsteun en origineel derde bankje. Auto is door mij goed bekeken, hier en daar een klein deukje, vooral op de motorkap, algehele conditie perfect, zowel in- als uitwendig. De auto is de moeite waard om nog via de dealer te worden verkocht, in andere gevallen was hij gelijk doorgegaan naar "de handel" (in Apeldoorn?)Ik heb de auto uitgebreid bekeken en gereden en vervolgens een positief advies gegeven. Het is een hele mooie 945 die met weinig moeite helemaal perfect zou kunnen worden.
De 945 vervangt zijn 480 en ik ben mijn broer nu aan het bewerken om lid te worden van onze vereniging.Groeten uit Zuid-Limburg,
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die 480 heeft ie zeker ingeruld bij Vos, of was het toeval dat daar ineens een 480 te koop staat?Ik was er dinsdag nog, mooie auto.jgootzen schreef : De 945 vervangt zijn 480 en ik ben mijn broer nu aan het bewerken om lid te worden van onze vereniging.
Ik heb de grijze ook even bekeken, paar dagen eerder.Er zaten naar mijn idee voor het bedrag wat ie moest opbrengen, toch wat plekjes op de motorkap, deukjes, waarvan de 'reparatie' niet bij de prijs was inbegrepen.Voor de rest, was het zeker een nette auto, persoonlijk vind ik het dan weer jammerdat er geen LPG in ligt.
Het leek me een Blackline, voor zover dat van toepassing was, waarbij ik grijs wel de mooiste 'matching' carrosserie kleur vind.
Wens hem er veel plezier mee.
Enne, ik moet nog een datum afspreken, maar sleur je broer met auto zeker mee naar Carlo, al is het maar voor de koffie.Als ie daar eenmaal geweest is, is ie om, denk ik en voor jullie qua afstand nog wel te doen, toch?i
- V700 register
- Nieuw lid
-
De 480 (donkergroen metallic, 2 liter, automaat, 178.500 kilometer, 1993) komt volgende week donderdag bij Vos aan. Wie interesse heeft, PB't me maar even voor een paar details. Ik verwacht dat die naar de handel gaat.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mag ik dan voor de grap eens vragen waar? (mag ook per PB.)Als je dan toch de moeite neemt me te berichten, mag je me gelijk wat details mailen van de 480, al is het om te beginnen maar het kenteken.jgootzen schreef : ... is in Nederland eigenlijk nooit een probleem. Hij woont overigens in het Gelders Rivierengebied, werkt 500 meter van Vos Zaltbommel
Huh... die doe je toch cadeau? Hoef je 'm niet eens te beweren, kan hij meteen een jaar snuffelen aan de club.jgootzen schreef : De 945 vervangt zijn 480 en ik ben mijn broer nu aan het bewerken om lid te worden van onze vereniging.
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Als je hem laat maakt cq laat worden, kan ie z'n auto meenemen naar de sleuteldag en mag jij eraan sleutelen.jgootzen schreef : ...en is géén techneut.
... snip ...
In het voorjaar logeert de grijze 945 een paar weekjes bij mij in Zuid-Limburg voor enig preventief onderhoud. Bij Vos moest werkelijk voor alles de volle mep worden bijbetaald. Dat regelen we dus liever in het familie-, collega- en kennissencircuit.
Vooral de sleuteldag in Gemert is er niet alleen om te sleutelen. (sterker nog, meestal krijg ik er weinig tot niks gedaan) Maar vooral ook voor de koffie, de broodjes en het gekeuvel (aan Carlo's tafel, die je een keer gezien moet hebben).
groetjes
Mathy (wiens eerste sleuteldag in Gemert was)