Alweer shoppen bij Biltema.Se
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-01-2010 17:34 #1078997
door V700 register
Alweer shoppen bij Biltema.Se is gemaakt door V700 register
Het was zo goed bevallen de vorige keer...
Eind feb. ga ik weer shoppen bij Biltema.se . De grootste en goedkoopste auto-onderdelen zaak van Noord Europa. Helaas heb ik niet veel ruimte in de auto voor de terugweg, dus snöskuppen en Radertrager kunnen niet mee. Maar ze hebben voor relatief weinig geld ook LMM's, Lambda-sondes e.d.
Kortom: laat me weten als je iets nodig hebt, zolang het maar compact is. Betaling vooruit tegen een koers 1Euro = 10Kronen. Bestellen via PB voor pak 'm beet 10 feb.
@jeroen: de lucht voor die opblaasboot gaat nog wel lukken, maar voor de opblaasboot zelf is geen plek vrees ik.
Eind feb. ga ik weer shoppen bij Biltema.se . De grootste en goedkoopste auto-onderdelen zaak van Noord Europa. Helaas heb ik niet veel ruimte in de auto voor de terugweg, dus snöskuppen en Radertrager kunnen niet mee. Maar ze hebben voor relatief weinig geld ook LMM's, Lambda-sondes e.d.
Kortom: laat me weten als je iets nodig hebt, zolang het maar compact is. Betaling vooruit tegen een koers 1Euro = 10Kronen. Bestellen via PB voor pak 'm beet 10 feb.
@jeroen: de lucht voor die opblaasboot gaat nog wel lukken, maar voor de opblaasboot zelf is geen plek vrees ik.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-02-2010 15:42 #1263970
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Verwarmingelement
Hoi!
Ik zoek nog een verwarmingselement voor mijn B20 motor in de Volvo 144!
Ik bedoel een 220volt element die in één van de vriesdoppen van de motor komt om hem op te warmen voordat je start.
De V44 club had hem in het programma, maar daar is-ie ook niet meer te krijgen!
Ik kan hem bij Biltema niet vinden, maar misschien komt dat omdat mijn zweeds (nog) niet goed genoeg is??
Weet iemand of het daar te krijgen is??
Ik zoek nog een verwarmingselement voor mijn B20 motor in de Volvo 144!
Ik bedoel een 220volt element die in één van de vriesdoppen van de motor komt om hem op te warmen voordat je start.
De V44 club had hem in het programma, maar daar is-ie ook niet meer te krijgen!
Ik kan hem bij Biltema niet vinden, maar misschien komt dat omdat mijn zweeds (nog) niet goed genoeg is??
Weet iemand of het daar te krijgen is??
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-02-2010 16:41 #1263978
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Ik kan er voor jouw motor
Ik kan er voor jouw motor bij Biltema ook geen vinden, wel bij Mekonomen, in mijn ogen een veel betere zaak. Ik krijg bij Biltema altijd een beetje een Halfords gevoel.
<a href=" webkat.mekonomen.se/inetkat/default.asp?...ludvika@mekonomen.se "> webkat.mekonomen.se/inetkat/default.asp?...ludvika@mekonomen.se
Hierbij nog een paar links van de fabrikant DEFA, er staat bij Mekonomen ook nog een ander merk leverbaar, Calix.
<a href=" www.defa.com/finn_dok_h.php3?merke=VOLVO...mp;lang=2&ndid=# "> www.defa.com/finn_dok_h.php3?merke=VOLVO...mp;lang=2&ndid=#
<a href=" www.defa.com/doc/300/318.pdf "> www.defa.com/doc/300/318.pdf
<a href=" www.defa.com/doc/300/318.pdf "> www.defa.com/expl.php3 "> www.defa.com/expl.php3
Voor het mooi zou je er ook een kupévärmare bij moeten nemen, een interieurkacheltje.
Groeten,
Ton.
<a href=" webkat.mekonomen.se/inetkat/default.asp?...ludvika@mekonomen.se "> webkat.mekonomen.se/inetkat/default.asp?...ludvika@mekonomen.se
Hierbij nog een paar links van de fabrikant DEFA, er staat bij Mekonomen ook nog een ander merk leverbaar, Calix.
<a href=" www.defa.com/finn_dok_h.php3?merke=VOLVO...mp;lang=2&ndid=# "> www.defa.com/finn_dok_h.php3?merke=VOLVO...mp;lang=2&ndid=#
<a href=" www.defa.com/doc/300/318.pdf "> www.defa.com/doc/300/318.pdf
<a href=" www.defa.com/doc/300/318.pdf "> www.defa.com/expl.php3 "> www.defa.com/expl.php3
Voor het mooi zou je er ook een kupévärmare bij moeten nemen, een interieurkacheltje.
Groeten,
Ton.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-02-2010 19:15 #1263993
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mekonomen
Dus nu moet ik ook al bij de Mekonomen gaan shoppen? Ach, als ik er een tegenkom, ben ik daar ook wel nieuwsgierig naar.
Dat Halfords-gevoel deel ik wel met je, maar het is wel effe een tikkie groterderderderder dan de Halfords.
Dat Halfords-gevoel deel ik wel met je, maar het is wel effe een tikkie groterderderderder dan de Halfords.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-02-2010 19:21 #1263994
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kupévärmare
Dank Ton!
En zo'n Kupévärmare heb ik ook altijd willen hebben al wist ik dat tot net nog niet!!
Es even rustig kijken wat ik zal kopen!

EDIT: ik kom helaas met jouw link niet waar ik moet wezen: hoe heet zo'n ding in het zweeds, op calix vind ik ook niets!
En zo'n Kupévärmare heb ik ook altijd willen hebben al wist ik dat tot net nog niet!!
Es even rustig kijken wat ik zal kopen!

EDIT: ik kom helaas met jouw link niet waar ik moet wezen: hoe heet zo'n ding in het zweeds, op calix vind ik ook niets!
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-02-2010 19:30 #1263996
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Link
Nee, ik zie het , die lange link kun je wel openen en dan klik je op "sök på bilmärke och model", volgens mij moet je dan meer vinden.
Reservdelar aanklikken en dan links naar beneden scrollen tot je "motorvärmare" ziet en daarop klikken.
Ton.
Reservdelar aanklikken en dan links naar beneden scrollen tot je "motorvärmare" ziet en daarop klikken.
Ton.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-02-2010 19:33 #1263998
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Yes!
gevonden!
Dank, ik zal eens even rustig kijken!

Dank, ik zal eens even rustig kijken!

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-02-2010 09:25 #1264043
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mekonomen..
...zijn de eerste die een <a href="
webkat.mekonomen.se/inetkat/default.asp?...ludvika@mekonomen.se
" target="_blank">740 turbo met 190 PK in de lijst hebben met auto's hebben!
Kijk zo mag ik het zien.
Nou nog een site waar ik een (rubber)boot kan kopen.
Kijk zo mag ik het zien.
Nou nog een site waar ik een (rubber)boot kan kopen.
Moderators: Jerry Stam