Nieuwsgierig naar een 740 GLT-Kent iemand deze auto?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ze merkte ook wel dat dit overmacht was en zei: "er is iets waarom het niet mag lukken" "wie weet komt er nu wel een heeeeeele mooie en anders ..."EndlessQuest schreef : Ik denk wel een beetje mee hoor
Balen dat je toch niks hebt weten te bemachtigen deze week. Voor zover ik het meegelezen heb was het ook wel een beetje pech me de opties die je deze week had. Hoe staat het met de vrouw des huizes? Geeft ze je nog een paar daagjes respijt om alsnog een auto te bemachtigen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
rudiger schreef : Ze merkte ook wel dat dit overmacht was en zei: "er is iets waarom het niet mag lukken" "wie weet komt er nu wel een heeeeeele mooie en anders ..."
Nee geen AR
toch
- Frits Lidnr. 795
- 960 Estate/740GLE sedan/
- Daf 66 1400cc marathon sedan / Daf 66 Ya
- dafvolvo.web-log.nl/dafvolvo/2007/01/volvo.html
- V700 register
- Nieuw lid
-
Neen, dat maar niet, heb wel al naar een Saab 9000 gelonkt... Stond bieden bij, nou ja daar houd ik niet van dus ik schreef o.a.:960 estate 1996 schreef :
Nee geen AR tochrudiger schreef : Ze merkte ook wel dat dit overmacht was en zei: "er is iets waarom het niet mag lukken" "wie weet komt er nu wel een heeeeeele mooie en anders ..."
....bieden duurt me simpelweg te lang en verloopt zelden eerlijk. ik koop liever vandaag een auto en niet morgen, of de dag erna of nog een dag daarna of pas na een eindeloze berg emails. Dus, wat vraag je voor de auto?
en het antwoord:
ook ik wil de auto zsm verkocht hebben. Ik zit zelf niet te wachten op 'dubbeltjeswerk'. Vandaar dat ik op 7 januari de vorige 2 bieders gevraagd heb, mij hen max prijs te sturen want iedere keer € 25 erbij, vind ik ook niet zinvol en daar heb ik ook geen tijd voor. Vandaar dat ik graag hoor welke prijs u ervoor over heeft, zodat ik de auto spoedig (het liefst begin volgende week) kan verkopen. De reden dat ik het geboden bedrag van de andere bieders niet mee stuur is omdat ik u niet naar een bepaalde prijs toe wil dwingen. Mocht u dat wel willen weten kan ik het uiteraard wel doorgeven.

Het schiet niet op ...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zag dat hij ook nog in prijs verlaagd was. Heb inmiddels kontakt gehad met de verkoper en er mankeert nog wel wat aan.
Volgens de verkoper allemaal kleine dingetjes, maar ja, dat doet mij altijd vermoeden dat die genoemd worden om eerlijk te lijken, zodat ik niet te hard zoek en de grote dingen vind.....
Mankementen die genoemd zijn; km-teller doet het niet meer (snelheidsmeter nog wel) hoe lang niet is onbekend, er is sprake van wat "zweet" in de kofferbak, wat volgens de verkoper volstrekt normaal is (right!) en dan nog lamme gasveren voor de kofferdeksel. Door de onbekende km-stand staat het verhaal over de beurt die gedaan zou zijn natuurlijk ook op losse schroeven. Want hoe lang geleden is dat dan? Dat is niet te achterhalen....
Naja, even denken maar....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Beetje klussen aan GLT toch leuk. (je kan altijd 500 bieden)
- V700 register
- Nieuw lid
-
JA die heb ik wel vaker gezien!EndlessQuest schreef : Helemaal niemand de de auto kent?
was van een clublid meen ik
maar wanneer hoe en wat, dat kan ik me niet herinneren.
en bovendien is dat lang geleden dus daar heb je niks meer aan.