Hemeldag feeler (wie komt er?)
- V700 register
- Nieuw lid
-
<a href="/node/29871" target="_blank">Hemelrestauratie </a>
Ik wil wel een hemeldag gaan organiseren, maar dan wil ik wel weten vtv wie er wel wil komen:
Dus dit is een inventarisatie
de locatie:
Oss. Of Het triton gebouw
www.dorusrijkersgroep.nl/blokhut.php
die kan ik makkelijk huren omdat ik de bestuursvoorzitter ben voor weinig
of de doe het zelf garage.
www.doehetzelfgarageoss.nl/
weet ik nog niet wat dat gaat kosten.
Evt kunnen we natuurlijk gezamenlijk stof inkopen. daar al ik ook achteraan gaan
datum: een zaterdag of zondag in maart of april (maar NIET tijdens de var fard en niet tijdens een sleuteldag)
Dus geef even op als je wil komen + de datum en of je stof wil bestellen:<table border="1"><tbody><tr><td>Zaterdag </td><td>Zondag </td></tr><tr><td> 20-3</td><td>21-3 </td></tr><tr><td> 27-3</td><td>28-3 </td></tr><tr><td> 3-4</td><td> 4-4</td></tr><tr><td> 10-4</td><td> 11-4</td></tr><tr><td> 17-4</td><td>18-4</td></tr><tr><td> 24-4</td><td> 25-4</td></tr></tbody></table>Vanaf een auto of 6-7-8 ga ik mijn best doen!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Aangezien Oss in Brabant ligt (in mijn RC-hoek), wil ik je, als je dat wil, daar best bij assisteren.Meld het maar, als het wat meer vorm gaat krijgen.Jeroen schreef : Naar aanleiding van dit draadje:
<a href="/node/29871" target="_blank">Hemelrestauratie </a>
Ik wil wel een hemeldag gaan organiseren
Ik wil trouwens ook een nieuwe hemel, maar dan donker antraciet.
- André Struis
- Nieuw lid
-
ik heb nog nooit een kapotte hemel gehad, in geen van m'n Volvo's
Maar dan ook wel 1 asbak vol roken per maand
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat kan natuurlijk op twee locaties tegelijkMiquelangelo1969 schreef : Ik wil eigenlijk (eindelijk) wel eens die zwarte hemel in Skepp gaan zetten, maar Oss is net een beetje te veel 'uit de richting' .....
Misschien moet ik zelf maar wat op poten zetten voor het 'noorden'?
Mits voldoende animo..
Mij ook, maar dan mag de RC het zeggen.960 estate 1996 schreef : Ik had reeds aangeboden<a href="/node/27332" target="_blank"> HEMELDAG deel 2 </a>weer te willen organiseren.
Het is mij verder om hert even wie of waar het is.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bedoel je mij? Ik vind het prima, jij stelde zelf de organisatie voor, ik kan je wel wat handvatten aanreiken indien nodig, of je moet het aan me willen overdragen, maar misschien is het wel zo leuk als je je er zelf voor opwerpt, niet?Jeroen schreef : Mij ook, maar dan mag de RC het zeggen.
Mij lijkt het geen enkel probleem, om in twee of meer regio's eenzelfde soort themadag te organiseren in ieder geval.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jullie mogen zeggen waar het gehouden wordt.Baseman schreef :
Bedoel je mij? Ik vind het prima, jij stelde zelf de organisatie voor, ik kan je wel wat handvatten aanreiken indien nodig, of je moet het aan me willen overdragen, maar misschien is het wel zo leuk als je je er zelf voor opwerpt, niet?Jeroen schreef : Mij ook, maar dan mag de RC het zeggen.
Mij lijkt het geen enkel probleem, om in twee of meer regio's eenzelfde soort themadag te organiseren in ieder geval.
Wordt het Oss dan ga ik aan de slag (bij voldoende animo)
Wordt het de loods, dan mag iemand anders aan de bak.
dus...
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
En ja OSS is voor mij ook een heel end weg, heb het dus ook liever ergens in het noorden
Datum maakt me niet veel uit, zaterdag of zondag ook niet, ik kom tog wel!
Me eige stofje is volgens mij nogwel te herbruike.[vlekvrij etc]
Groeten,Gerben