Mazzeltje gehad: Setje Auriga's op de kop getikt.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-12-2009 22:18 #1077852 door V700 register
Geheel toevallig kwam ik tijdens een beetje klikken op marktplaats een set Auriga's tegen.
Die wilde ik al lang hebben, maar ja, meestal valt het ruimschoots buiten het bedrag wat ik ervoor over heb (los van wat ze waard zijn)
De advertentie vermeldde 250 euro, dus dat leek me meer dan schappelijk.
Gemaild, ik kon vanavond komen kijken en ze meenemen.
Zo gezegd zo gedaan, dus in de kofferbak liggen 4 stuks heel erg nette Auriga's, met 1 plekje van 2 cm, waar een schaaf op de rand zit van een stoepje, valt nauwelijks op.
Geweldig, laat de zomer maar weer komen, dan kunnen ze eronder.
De Aries ga ik dan voorzien van winterbanden en de stalen velgen zet ik mijn huidige zomerbanden open die komen tegen die tijd wel weer te koop.
Helemaal blij mee........

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-12-2009 22:48 #1256321 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Leuk
Zoiets is altijd leuk, vooral omdat je geduld eindelijk eens beloond wordt :). Toont toch maar weer aan dat met geduld, zoeken en wat mazzel je best voordelig aan spullen kunt komen.Heb ergens ooit mijn zwarte CT-906 gescoord voor 25 !! euro. Hartstikke netjes ding. De wisselaar voor 50 euro die ik erbij kocht bleek overigens wel kapot maar das het risico. Als die wisselaar ook goed was geweest had ik ook daar niet teveel voor betaald.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-12-2009 22:51 #1256325 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geduld is eene schoone saek.

henk 940LPT schreef : Zoiets is altijd leuk, vooral omdat je geduld eindelijk eens beloond wordt :). Toont toch maar weer aan dat met geduld, zoeken en wat mazzel je best voordelig aan spullen kunt komen.

Klopt, mijn Estate duurde ook een jaar, voor ik hem gevonden had.

henk 940LPT schreef : Heb ergens ooit mijn zwarte CT-906 gescoord voor 25 !! euro. Hartstikke netjes ding. De wisselaar voor 50 euro die ik erbij kocht bleek overigens wel kapot maar das het risico. Als die wisselaar ook goed was geweest had ik ook daar niet teveel voor betaald.

Mijn zwarte CT-906 die me als defect verkocht werd, bleek na schoonmaken van de lens, prima te werken.43,25 euro, ook niet teveel, die grijze was een stuk duurder.
Ik heb trouwens nog vier wisselaars liggen, waar ik er als het goed is 3 werkend van kan krijgen.Dan het ik de restanten van de 4de dus over. Interesse?Ik weet niet wat er stuk is aan de wisselaar?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-12-2009 22:56 #1256327 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Had
Had inmiddels voor nog geen 17 euro (incl. verzendkosten) een VOLIL/VOLALP uit de US laten komen en er een 2e handse CHM-S630 Alpine wisselaar van rond de 2 jaar oud aan gehangen. Alles werkt bij mij dus naar wens. Maar bedankt voor het aanbod.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-12-2009 08:39 #1256343 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mooi man

Baseman schreef : Geheel toevallig kwam ik tijdens een beetje klikken op marktplaats een set Auriga's tegen.
Die wilde ik al lang hebben, maar ja, meestal valt het ruimschoots buiten het bedrag wat ik ervoor over heb (los van wat ze waard zijn)
De advertentie vermeldde 250 euro, dus dat leek me meer dan schappelijk.
Gemaild, ik kon vanavond komen kijken en ze meenemen.

Ik had ze ook gezien en dacht laat ik staan voor Bas,
Leuk Bas we zien de foto tzt wel komen. 

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC