Officieële presentielijst sleuteldag 12-12 in Heerhugowaard *inschrijving gesloten*

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-11-2009 11:54 #1077637 door Miquel Engelen (GAST)
Beste sleutelaars,

Sorry voor de vertraging maar de Sint had het zo druk dit jaar met surprises ed. dat ik hem een handje heb moeten helpen....
hierbij de officieële presentielijst voor de sleuteldag op 12 december bij Nordicar in Heerhugowaard.
De volgende personen hebben zich ingeschreven:NAAMALIASSTATUS1.  A.W. Koorevaar?formulier ontvangen2.  Robert GeurtsRobertgformulier ontvangen3.  Harnt de HaanHarntformulier ontvangen4.  M.C. Mus?formulier ontvangen5.  Niels van Roij?formulier ontvangen6.  Hein WoldaHein Woldaformulier ontvangen7.  Hans van OostveenJ.van Oostveenformulier ontvangen8.  Leon DoensenLdoensenformulier ontvangen9.  RudigerRudigerformulier ontvangen10. J.M. SmildeDagariformulier ontvangen11. M. WinterswijkStarlyformulier ontvangen12. Rick JelijsVliegende Hollanderformulier ontvangen13. A. Versluijs960 B204FTformulier ontvangen14. HedwigHlambrechtsformulier ontvangenBovenstaande leden hebben het formulier verstuurd en gaan mee in de planning die ik zo snel mogelijk aan een ieder door zal geven. Daarbij probeer ik zoveel mogelijk met alle wensen rekening te houden.
Er zijn bij Nordicar 8 bruggen, en we hebben 14 aanmeldingen, dus iedereen heeft ruim de tijd zijn dingetjes te doen.
Onderdelen die aangegeven zijn worden besteld en liggen de 12e voor je klaar, misschien ten overvloede maar zelf meegebrachte onderdelen mogen niet gebruikt worden!
De TIP VAN BAS is misschien een goeie om ter harte te nemen, nl. neem een doosje mee en haal voordat je gaat beginnen met sleutelen je onderdelen op bij de balie van Nordicar.
Tot de 12e !!

Gulle Groet, uw Regiocoördinator Noord-Holland & Flevoland,

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-11-2009 13:48 #1254933 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Plan
Ik ben van plan ook eens te komen.
Alleen Koffie en kletsen en wie weet kan ik nog iemand ergens mee helpen.

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-11-2009 17:06 #1254947 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic lijstje
Nou Frits, `t is dat ik je morgen al zie, anders heb ik nog wel een lijstje......
Gr., geejee

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-11-2009 17:14 #1254948 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lijstje ??
Neem een lampje mee Gejee (geen lijstje)

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-11-2009 19:18 #1254963 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Al andere bezigheden.
Ik heb al andere bezigheden, dat weekend( waaronder mijn verjaardag) dus ik moet helaas verstek laten gaan.
Iedereen al vast een hele fijne sleuteldag gewenst.

Groeten, Jan.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC