Beter te laat dan nooit
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar ik heb me nog nooit voorgesteld hier (bloos bloos) dus bij deze
Ik ben peter de Jong uit het verre oosten (Enschede) en ben in het gelukkige bezit van een 760 Estate Tic met net 2 ton op de teller.
Het is mijn eerste Volvo en ik moet zeggen, het is mijn beste auto tot nu toe.
Even een beetje autogeschiedenis
Mijn eerste auto was een mini red hod 1000cc rood
toen een vw golf II 1.6 diesel jeetje wat een sloom ding was dat
Daarna een vw passat 2.0gt variant wel een lekkere auto, maar was met ijzel niet bestand tegen een stoepkant
ingeruild voor een Xedos 6 2.0 v6 heerlijke auto, maar ondanks dat het een japanner was had ik er toch vrij vaak wat mee, en alleen de wandelwagen van mijn zoon kon achterin, dus die was ik ook al gauw zat.
toen wou ik iets echt gaafs, en waarempel daar stond hij te blinken in de zon alsof hij zo van de band was gerold, mijn huidige 760 met toen 164000 aantoonbare kilometers, proefrit gemaakt en meteen de xedos ingeruild, moest 1000 euro bijbetalen.
Leek mij een geweldige deal.
Ben nu de 2 ton gepaseerd en nog steeds erg tevreden, wel het een en ander vervangen hoor oa: hemeltje dynamo achterbanden en de remmen rondom en de uitlaat.
Ik kwam per toeval op de site van deze vereniging terecht, ben er ook meteen gebruik van gaan maken, heb ondertussen ook al een paar leden ontmoet, erg leuk.
Maar ja wel gebruik maken van de diensten hier en niet betalen dat kan natuurlijk niet, ik vond wel dat je dan moet helpen de site bestaansrecht te geven, dus nu sinds een tijd alweer betaald lid en hoop dat ook nog lang te blijven, jaja de volvo bevalt erg goed.
Nou als je nog meer wilt weten moet je het maar vragen hoor.
Groetjes, en voor de mensen die mij al de nodige informatie en onderdelen hebben geschaft nog bedankt hier voor
Peter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
heb je albert al zien rond crossen in zijn OOK witte bolide.
hij heeft op zijn 940 wel de bumpers in kleur.
even een blokje om met de hond (of iemand of iets anders).
kan je meteen zien hoe dat er (live) uitziet.
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Heb je een probleempje met de buitentemperatuurmeter of lijkt dat alleen maar zo?
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Op een of andere manier is wit ook mooi bij deze! Goed idee om dat plastic ding bij je open dak eraf te halen...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wit is trouwens weer helemaal in!
Uit het Goorse veel plezier gewenst met de 740!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Gr., geejee
- V700 register
- Nieuw lid
-
op een of andere manier vind ik het op jouw auto wel passen maar net als bij de 780, vind ik het voor een estate wat anders....geejee schreef : Nou, nou, Martijn. Een windscherm staat prachtig (vind ik). Na intensieve arbeid zit er bij mijn grijs antraciet kleurige 760, dankzij sleuteldag Gemert en met hulp van Frits en Arjen, een schitterend windvangerte, in de kleur van opoe, op. Prachtig gezicht. Echt waar!
Gr., geejee